اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقدام مجلس درباره هنرمندان هنجارشکن


فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای خواستار تسریع اجرای مصوبه شورای نظارت بر صداوسیما مبنی بر لغو همکاری رسانه ملی با هنرمندان هنجارشکن در این سازمان شد.

خبرگزاری تسنیم: فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای که به امضای اعضای این فراکسیون رسیده است، خواستار تسریع در اجرای مصوبه اخیر شورای نظارت بر صداوسیما مبنی بر لغو همکاری با هنرمندان هنجارشکن شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:


جناب آقای دکتر سرافراز

رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

مستحضرید که بر اساس مصوبه اخیر شورای نظارت بر صداوسیما، هنرمندان و مجریان صدا و سیما اگر در شبکه های اجتماعی تصاویری از خود بگذارند که با شئونات اخلاقی و موازین دینی منافات داشته باشد، سازمان موظف است از آنها استفاده نکند ولی مطلع شدیم که به این مصوبه بی اعتنایی شده است.

با عنایت به اهمیت بالا و اثرگذاری قابل توجه صداوسیما در فرهنگ سازی و تغییر باورها و اعتقادات مردم انتظار داریم در اسرع وقت این مصوبه را اجرایی نمایید و از ظرفیت بالای هنرمندان متعهد و متدین برای جایگزینی بهره مند گردید.


ویدیو مرتبط :
لاین مجلس عروسی با حضور هنرمندان محبوب و راتون فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماینده مجلس: تاکنون اقدام قانونی جهت ادغام ایران خودرو و سایپا صورت نگرفته است



 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با نادرست دانستن ادغام دو شرکت ایران خودرو و سایپا گفت: به هرمیزان تعداد شرکتهای فعال خودروساز در کشور بیشتر باشد این امر قطعا در ایجاد رقابت،ارتقاء کیفیت و کاهش قیمت خودرو موثر خواهد بود.

 

محمد رضا سجادیان افزود: با ادغام این دو شرکت خودروساز قطعا انحصار در صنعت خودرو کشور ایجاد شده و این موضوع علاوه بر کاهش رقابت در صنعت خودرو،به نفع مصرف کنندگان نیز نخواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی و حمایت از بخش غیردولتی، باید زمینه سرمایه گذاری برای حضور بخش خصوصی در صنعت خودروسازی کشور فراهم شود.

وی در ادامه با توجه به استراتژی توسعه صنعت خودرو ،بر لزوم تقویت شرکتهای خودروساز در این راستا تاکید و اظهار داشت: در استراتژی توسعه صنعت خودرو، اهدافی برای تولید خودرو و بازارهای هدف دیده شده است که با توجه به این برنامه باید در راستای تقویت بخش خصوصی و حضور این بخش در صنعت خودروکشور تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی همچنین با اشاره به طرح ادغام دو شرکت ایران خودرو وسایپا در سنوات گذشته افزود: این مسئله، از مواردی است که توسط مدیران شرکتها و در سنوات گذشته مطرح گردید و نظراتی نیز در این ارتباط از سوی بسیاری از کارشناسان و مدیران مطرح شد .

وی تصریح کرد: البته بحث ادغام شرکت های خودروساز در کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز مطرح گردید و در نهایت جهت تصمیم گیری به دستگاههای اجرایی و دولت واگذار شد.

وی تاکید کرد: پس از آن دستوری مبنی بر ادغام شرکتهای ایران خودرو وسایپا از سوی وزارت صنایع و معادن صادر نگردید.

نماینده رشتخوار در خانه ملت خاطرنشان کرد: تاکنون اقدام رسمی و قانونی جهت ادغام این شرکتها صورت نگرفته است..... / تحلیل : عصر ایران