اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقدام غیراخلاقی داعش علیه زنان ایزدی


یک روزنامه انگلیسی از جنایت های غیراخلاقی و شنیع گروه تروریستی داعش علیه زنان عراقیِ ایزدیِ اسیر خبر داد.

پایگاه خبری العالم: یک روزنامه انگلیسی از جنایت های غیراخلاقی و شنیع گروه تروریستی داعش علیه زنان عراقیِ ایزدیِ اسیر خبر داد.

روزنامه "دیلی میل" چاپ انگلیس در گزارشی آورده است: «زینب بنگورا» نماینده ویژه سازمان ملل در امور خشونت جنسی تاکید کرد که گروه تروریستی داعش زنان ایزدی را انتخاب و آنها را برای فروش به بازار بردگان در شهر رقه سوریه می‌فرستد تا دختران به آن کسی تعلق بگیرد که مبلغ گزافی بپردازد.

به نوشته این روزنامه، "گروه تروریستی داعش برای دختران اسیر قیمت تعیین می‌کند و سپس آنها برای فروش به بازار بردگان می‌فرستد".

در گزارش این روزنامه آمده است: "سازمان ملل پس از انجام تحقیقات و جمع آوری اطلاعات از مناطق مختلف سوریه، عراق، ترکیه، لبنان و اردن، جنایتهای شنیع داعش علیه زنان ایزدی را برملا کرد".

دیلی میل افزود: "عناصر داعش علیه دخترانی که آنها را از خانه هایشان در شمال عراق در اگوست گذشته ربوده اند، دست به جنایت اخلاقی وسوء استفاده جنسی می‌زنند.


ویدیو مرتبط :
فروختن زنان ایزدی توسط داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام کثیف داعش علیه دختران ایزدی


تروریست های داعش طی روزهای پیش به ازای دریافت مبالغی از سوی سازمان های حقوقی فعال در عراق در حالی گروهی از زنان و دختران ایزدی را آزاد کرد که پیش از آزادی به آنها تجاوز کرد.

پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر: تروریست های داعش طی روزهای پیش به ازای دریافت مبالغی از سوی سازمان های حقوقی فعال در عراق در حالی گروهی از زنان و دختران ایزدی را آزاد کرد که پیش از آزادی به آنها تجاوز کرد.

 روزنامه لبنانی الدیارنوشت: مجله بریتانیایی "اینترناشیونال بزنیس تایمز" گزارش داد سازمان های حقوق بشر ازتجاوز گروهی داعش به زنان و دختران ایزدی در اوائل هفته جاری خبردادند.

 بنا براین گزارش؛، تروریست های داعش قبل از آنکه این زنان و دختران را در مقابل پرداخت پول آزاد کند، به تجاوز گروهی به آنها به صورت علنی اقدام کردند.