اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقدام عجیب یک عکاس حرفه ای در مراسم ازدواج این زوج جوان +عکس



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: عکاس حرفه ای با ثبت تصاویر غیر حرفه ای از مراسم این زوج جوان باعث شد آنها تصمیم بگیرند دوباره این روز را تکرار کنند.

 

اقدام عجیب یک عکاس حرفه ای در مراسم ازدواج این زوج جوان

 

همه معتقدند روز ازدواج یکی از تکرار ناپذیرترین لحظات زندگی هر آدمی است که همه اشخاص نزدیک و دوستان و اقوام در آن حضور دارند . اما این زوج اسکاتلندی وقتی متوجه شدند عکسهای مراسم ازدواجشان همگی غیر قابل استفاده است تصمیم گرفتند دوباره این روز بزرگ را تکرار کنند اگرچه معتقدند هرگز آن روز دوباره تکرار نخواهد شد.

عکاس غیر حرفه ای که آنها برای ثبت تصاویر مهمترین روز زندگی خود انتخاب کرده بودند به بدترین شکل ممکن وظیفه اش را انجام داد . به طوری که در یکی از عکسها سر عروس و داماد کاملا خارج از کادر دوربین قرار دارد و یا در بعضی تصاویر وضوح عکس بسیار پایین و بی کیفیت است.

عکاس این تصاویر بحث بر انگیز یک خانم است که بعد از شکایت این زوج از وی به دادگاه عنوان کرد لوکیشن عکاسی که یک قصرقدیمی متعلق به قرن 14 میلادی است شرایط مناسبی برای قرار گرفتن و تمرکز جهت عکاسی را دارا نبوده است.

این زوج میگویند این کار عمدی و به نوعی کلاه برداری است چرا که این زن مدعی شده بود یک عکاس حرفه ای است و بابت این تصاویر مبلغ هنگفتی از این زن و شوهر 30 ساله گرفته بود.

 

اقدام عجیب یک عکاس حرفه ای در مراسم ازدواج این زوج جوان

اقدام عجیب یک عکاس حرفه ای در مراسم ازدواج این زوج جوان

 

منبع: گروه خبری پرداد / پریسا دهقان


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام عجیب و غریب یک زوج جوان پس از بارداری +عکس



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: "آدریان" و "اما" زمانی که فهمیدند قرار است به زودی بچه دار شوند به همه اعضای خانواده تلفن زدند و این مضوع را اطلاع دادند . اما خوشحالی آنها در حدی بود که تصمیم گرفتند کاری فراتر از ایمیل و تلفن انجام دهند.

 

عجیب و غریب ها,اخبار گوناگون

 

آنها خانواده و دوستان خود را دعوت کردند و سپس یک اسکن سونوگرافی  فرزندشان را به بزرگی یک صخره نشان همه دادند. این تصویر توسط یک پرژکتور بزرگ روی یک صخره ساحلی به نمایش در آمد.

آقای بردبری 30 ساله میگوید:" با کمک دوستان و خانواده و با استفاده از تجهیزات لازم این اقدام صورت گرفت. این کار حدود یک ساعت زمان برد. ما از این صحنه عکس گرفتیم و آن را روی صفحه فیس بوکی که برای فرزندمان ساخته ایم قرار دادیم. او میگوید از زمانی که دیده است همسرش شروع به یادداشت خاطرات روزانه دوران بارداری اش کرده است تصمیم گرفته است حرکتی جالب در این زمینه برای فرزندش انجام دهد.

آنها تصمیم دارند با پس انداز کردن مقداری پول یک سونوگرافی چهار بعدی انجام داده و حرکت خلاقانه دیگرشان را روی آن پیاده کنند و گفته اند تا شروع آن کار به کسی در مورد جزئیاتش چیزی نخواهند گفت..... /  خبرگزاری : گروه خبری پرداد