اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقدام عجیب ملکه زیبایی ونزوئلا در حمایت از معترضین +تصاویر



اخبار اجتماعی - اقدام عجیب ملکه زیبایی ونزوئلا در حمایت از معترضین +تصاویر

استفانیا فرناندز " که در سال 2009 موفق شد عنوان ملکه زیبایی دنیا را از آن خود کند در اقدامی جالب و نمادین تصاویر خود را در حالیکه غرق خون و آشفته تاج الماس بر سر دارد و منتشر کرد

 او هدفش از انتشار این تصاویر را تلاش برای جلب توجه دولتمردان ونزوئلا برای رعایت حقوق بشر و اقدام عاجل برای مقابله با خشونت علیه معترضان و زنان در این کشور می داند.

 

اخبار ,اخبار اجتماعی ,استفانیا فرناندز

 

در تصاویر منتشر شده این دختر زیبارو در حالی دیده میشود که تاج الماس بر سر دارد وصورتش سیاه و خون آلود است و طنابی دور دهان او بسته شده که نشان از خشونت علیه معترضان و سکوت خبری دارد. او به عضویت کمپینی به نام " صدای تو قدرت توست " درآمده و در اعتراض به کشته شدن مردم بی گناه معترض در روزهای نا امنی ونزوئلا این تصاویر را منتشر کرده است. 

 

اخبار ,اخبار اجتماعی ,استفانیا فرناندز

اخبار اجتماعی - پرداد

 


ویدیو مرتبط :
تجمع سوسیالیست های ونزوئلا در حمایت از مادورا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام عجیب دختر 27 ساله برای ثابت کردن عشقش + تصاویر



 

 

 

برای ثابت کردن عشق

 

مگ فور: یکی از طرفداران کارتون  سفید برفی و 7 کوتوله در اقدامی عجیب تصاویر شخصیتهای این انیمیشن معروف را روی کمرش خالکوبی کرده است.

 

"آن فای کائو" 27 ساله از تایوان به قدری طرفدار این فیلم است که تمام پشتش را به خالکوبی این تصاویر اختصاص داده است ، این تاتوی رنگارنگ و زیبا در یک مرکز بین المللی در سنگاپور انجام گرفته است.

 

 

برای ثابت کردن عشق

 

به گفته وی اینکار 3 ماه زمان برده است و بسیار دردناک بوده است به طوریکه وی تصمیم گرفته بود این کار را رها کند اما به خاطر عشقش به این انیمیشن تحمل کرده و کار را به پایان برده است.

 

وی میگوید از کودکی عاشق این کارتون بوده و چیزی بهتر از آن برای خالکوبی سراغ نداشته است.

منبع:pardad.ir