اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقدام عجیب اعراب درباره زنان


رییس فدراسیون فوتبال عربستان ازارائه پیشنهاد این فدراسیون برای حضور زنان در ورزشگاههای این كشور به هنگام برگزاری دیدارهای لیگ عربستان خبر داد.

ایرنا: رییس فدراسیون فوتبال عربستان ازارائه پیشنهاد این فدراسیون برای حضور زنان در ورزشگاههای این كشور به هنگام برگزاری دیدارهای لیگ عربستان خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی یورو اسپورت روز سه شنبه به نقل از احمد عید رییس فدراسیون فوتبال عربستان سعودی نوشت: پیشنهاد پروژه ای را برای ساخت محل اختصاصی جهت بانوان در ورزشگاه امیر عبدالله الفیصل ارائه كرده ایم تا این مكان بصورت سالیانه در اختیار خانواده ها قرار گیرد.

به گزارش یورو اسپورت ، رییس فدراسیون فوتبال عربستان كه در شب گذشته در دانشگاه ملك عبدالعزیز سخن می گفت ، افزود: در طرح بازسازی ورزشگاه عبدالله الفیصل ، ظرفیت این ورزشگاه به 32 هزار نفر افزایش می یابد.

به نوشته روزنامه های عربستان سعودی ، عملیات بازسازی ورزشگاه یاد شده سال 2014 میلادی به پایان می رسد و 15 درصد از ظرفیت این ورزشگاه به بانوان و خانواده ها اختصاص خواهد یافت.

پیش از این نیز به هنگام برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات هندبال مردان آسیا در جده عربستان سعودی ، تعدادی از زنان عربستانی با حضور در سالن محل برگزاری مسابقات برای اولین بار این مسابقات را به نظاره نشستند.


ویدیو مرتبط :
رقص نشسته در مراسم عجیب اعراب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام عجیب و جالب زنان هندی در فصل گرما +تصاویر



اخبار گوناگون - اقدام عجیب و جالب زنان هندی در فصل گرما +تصاویر

فصل گرما با خشکسالی در مناطق استوایی و هاره و از جمله کشور هندوستان همراه است.

 فصل گرما با خشکسالی در مناطق استوایی و هاره و از جمله کشور هندوستان همراه است. زنان قبیله ای در هند برای رهایی از این خشکسالی و دعا برای ریزش باران دست به حرکتی عجیب و جالب می زنند که در نوع خود بی نظیر است. آنها مراسم ازدواج قورباغه های نر و ماده را تدارک می بینند و معتقدند این کار بارش باران را به همراه دارد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,زنان هندی

 

آنها ابتدا قورباغه های نر و ماده را میشویند و سپس لباس های زیبا و جواهرات به آنها آویزان میکنند و آنها را در قایق های دست ساز قرار داده و در رودخانه ها رها میکنند. این زنان معتقدند این مراسم یک بارش باران شدید را طی یک هفته به همراه خواهد داشت. این مراسم جالب و بی نظیر در مقابل جمعیت زیادی از زنان و کودکان هندو برپا میشود و هر سال در فصل گرما هندوهای زیادی این مراسم را انجام میدهند.
 

اخبار,اخبار فرهنگی,زنان هندی

 

اخبار,اخبار فرهنگی,زنان هندی

 

اخبار,اخبار فرهنگی,زنان هندی

 

اخبار گوناگون - پرداد