اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقدام سیاسی مردان محمود احمدی نژاد


محمود احمدی نژاد رییس دولت‌های نهم و دهم پس از هشت سال پر فراز و نشیب اکنون به جلسات ساختمان های ولنجک و جنت آباد بسنده کرده و معمولا در جلساتی که با برخی اعضای دولت خود می گذارد، تلاش های گاه و بیگاهی برای ادامه دادن حضور خود و هم طیفانش در عرصه رسانه ای و سیاسی کشور انجام می دهد.

پایگاه خبری جماران: محمود احمدی نژاد رییس دولت‌های نهم و دهم پس از هشت سال پر فراز و نشیب اکنون به جلسات ساختمان های ولنجک و جنت آباد بسنده کرده و معمولا در جلساتی که با برخی اعضای دولت خود می گذارد، تلاش های گاه و بیگاهی برای ادامه دادن حضور خود و هم طیفانش در عرصه رسانه ای و سیاسی کشور انجام می دهد.

البته این تلاش های احمدی نژاد اکنون در حالی که حدود 10 ماه تا برگزاری انتخابات مجلس باقی مانده است شکل پررنگ تری به خود گرفته است. این در حالی است که برخی اعضای دولت او که بعد از اتمام کار دولت دهم به نوعی راه خود را جدا از احمدی نژاد خوانده اند، هم به تازگی برای حضور دوباره در عرصه سیاسی تلاش هایی را آغاز کرده اند.

در همین باره یکی از نزدیکان محمود احمدی نژاد درباه زمزمه هایی که در خصوص تشکیل حزب جدید توسط برخی از وزیران احمدی نژاد شنیده می شود، اظهار کرد: جمعی از وزیران و معاونان رئیس جمهور در دولت نهم و دهم تصمیم گرفته اند که یک مجموعه ای را تحت عنوان "جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی" که مخفف "یکتا" است را تاسیس کنند.

وی افزود: البته برای تاسیس این مجموعه هیچ نوع استمزاج و نظرخواهی از احمدی نژاد صورت نگرفته است و این موضوع اصولا به آقای احمدی نژاد یا نزدیکان وی ارتباطی ندارد؛ در واقع این موضوع ابتکاری است که از طرف وزیران و معاون رئیس جمهور دولت قبل صورت گرفته  است.

یک فرد نزدیک به رئیس دولت های نهم و دهم تصریح کرد: این مجموعه  از 17 عضو سابق دولت شده است  که ریاست این شورا به عهده مصطفی محمد نجار وزیر کشور دولت دهم است.

وی ادامه داد: جدای از محمد نجار، دوستان دیگری مثل آقایان طریقت منفرد، فریدون عباسی، مسعود زریبافان، حمیدرضا حاجی بابایی، کامران دانشجو، کامران باقری لنکرانی و... در این مجموعه  حضور دارند. این موضوع را تاکید کنم افرادی که در این مجموعه هستند اصلا با محمود احمدی نژاد در ارتباط نیستند و اقای زیبافان هم در مصاحبه ای که اخیرا انجام داده حرفهای تندی درباره اقای احمدی نژاد زده است.

وی درباره هدف از تشکیل حزب توسط برخی اطرافیان سابق احمدی نژاد نیز گفت: هدف اصلی این حزب را نمی دانم باید از خودشان سوال کنید.

این فرد نزدیک به دولت های نهم و دهم درباره واکنش اقای احمدی نژاد به این اقدام برخی وزیران سابقش، گفت: در جلسه ولنجک وقتی این موضوع را گفتم، ایشان واکنش خاصی نشان نداند و سکوت کرد. مگر اینکه این افراد بیایند و خودشان را منتصب به آقای احمدی نژاد کنند ان وقت آقای احمدی نژاد می گوید اینها به من ارتباطی ندارند، ولی اینها خودشان را منتصب نکردند.

وی درباره اینکه تشکلی که اخیرا راه اندازی شده برای انتخابات مجلس  برنامه دارد یا خیر؟ تاکید کرد: من خبر ندارم ولی قاعدتا وقتی در چند ماه به انتخابات مجلس مانده  حزبی تشکیل می شود. طبیعتا یک نیم نگاهی به انتخابات مجلس هم دارند و تلاش می کنند که برای حضور در انتخابات لیست بدهند و فعال باشند. ولی اینکه اینها با اصولگرایان با چه نسبتی قرار می گیرند اینها چیزهایی هست که خودشان باید دنبال و پیگیری کنند.


ویدیو مرتبط :
آینده سیاسی محمود احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: همه‌ مردان محمود احمدی‌ نژاد


همه‌ مردان محمود احمدی‌ نژاد