اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقدام جالب یک مقام مسئول در نروژ + عکس



اخبار بین الملل - اقدام جالب یک مقام مسئول در نروژ

 

در شبكه اجتماعی فیسبوك تصویری از "جینز استولتینبرگ" نخست‌وزیر نروژ منتشر شده كه درحال مسافركشی است.

او عصر هر روز در "اسلو" مسافران را جابجا می‌كند نه برای پول بلكه برای اینكه به صورت مستقیم در جریان احوال مردم كشورش قرار گیرد. 

 

اخبار,اخبار بین الملل ,نخست‌وزیر نروژ

 

اخبار بین الملل - آخرین نیوز

 


ویدیو مرتبط :
ترکیدن یک مقام مسئول از النصره توسط ارتش سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام جالب پوتین برای ترساندن مرکل(+عکس)



اخبار بین الملل -  اقدام جالب پوتین برای ترساندن مرکل(+عکس)

در میان سران و مقامات اروپایی معروف است که "آنگلا مرکل" صدر اعظم آلمان از سگ می ترسد.گفته می شود ترس او به زمان کودکی اش باز می گردد زیرا از طرف یک سگ مورد حمله قرار گرفته بود.

به نظر نمی رسد آقای "پوتین" رئیس جمهور روسیه و مشاوران او در حوزه کشور آلمان، از این ترس خانم مرکل بی اطلاع بوده اند از همین رو در دیدار اخیری که صدر اعظم آلمان با هدف مذاکره درباره حمله روسیه به اوکراین برای تهدید روسیه، به دیدار پوتین رفته بود، یک سگ غول پیکر سیاه رنگی را در محل این دیدار آورده و او را رها کرده بودند.

تصاویر منتشر شده در مورد دیدار اخیر پوتین و مرکل نیز به وضوح این مسأله را نشان می دهد. مرکل در این تصاویر بسیار نگران و مضطرب به نظر می رسد. او با حالتی ترسیده به سگ نگاه می کند و سعی دارد که آرامش خودش را حفظ کند.

 

اخبار,اخبار بین الملل,دیدارمرکل با پوتین

 

اخبار,اخبار بین الملل,دیدارمرکل با پوتین

 

اخبار,اخبار بین الملل,دیدارمرکل با پوتین

اخبار بین الملل - تابناک