اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقدام جالب وزیر امور خارجه امارات


شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر امورخارجه امارات در بازدید از بیمارستان بیماران سرطانی در شهر العین برای همدردی با کودکان سرطانی موهای سرش را تراشید.

خبرگزاری ایسنا: شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر امورخارجه امارات در بازدید از بیمارستان بیماران سرطانی در شهر العین برای همدردی با کودکان سرطانی موهای سرش را تراشید.

وزیر خارجه امارات موهای سر خود را تراشید

شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر امورخارجه امارات در جریان بازدید از بیمارستان " توام" در العین از کودکان سرطانی در این بیمارستان دلجویی کرد و به منظور همدردی با کودکان موهای سرش را با حضور بیماران در بیمارستان تراشید.

وزیر امور خارجه امارات پس از بازدید دو ساعته از بیمارستان به تمامی بیماران بستری شده در این بیمارستان هدایایی از جمله تبلت هدیه داد.


ویدیو مرتبط :
دیدار وزیر امور خارجه ایتالیا با وزیر امور خارجه ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روحانی در دیدارِ وزیر امور خارجه امارات: ایران و امارات از فضای بوجود آمده استفاده کنند



اخبار,اخبار امروز,روحانی در دیدارِ وزیر امور خارجه امارات

اخبار سیاست خارجی - روحانی در دیدارِ وزیر امور خارجه امارات:
ایران و امارات از فضای بوجود آمده برای توسعه روابط سیاسی و اقتصادی استفاده کنند

رئیس‌جمهور در دیدار وزیر امور خارجه امارات عربی متحده، پیشرفت امارات را پیشرفت جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: همواره بین ایران و امارات به لحاظ فرهنگی و اقتصادی روابط بسیار نزدیکی بوده است.

به گزارش ایسنا، دکتر روحانی با بیان اینکه توسعه روابط در همه زمینه‌أها با کشورهای منطقه، بویژه با امارات در دستور کار دولت تدبیر و امید است، گفت: با توجه به تحولات اخیر، فرصت خیلی خوبی برای توسعه روابط سیاسی و همکاری‌های اقتصادی میان ایران و امارات ایجاد شده و ان‌شاء‌الله، تهران و ابوظبی از این فرصت جدید بهترین استفاده را بعمل خواهند آورد.

رئیس‌جمهور با اشاره به برخی تحولات دو دهه اخیر در منطقه گفت: جمهوری اسلامی ایران خواهان منطقه‌ای با ثبات و رو به رشد و توسعه است و باید با وحدت، اتحاد و یکپارچگی به این سمت حرکت کرده و همکاری های اقتصادی را توسعه داد.

وی با اشاره به حساسیت منطقه خاورمیانه گفت: ما در منطقه خاورمیانه شاهد معضلاتی چون تروریسم و افراطی‌گری هستیم که متاسفانه چهره‌ای خشن از اسلام ارائه می‌کند؛ حال آنکه دین ما، دین رحمانیت و برادری است.

روحانی با بیان اینکه «ما هدف‌های مهمی داریم که با اشتراک نظر و با تعامل می‌توانیم به آنها دست پیدا کنیم»، آمادگی کشورمان را برای هرگونه روابط سیاسی، همکاری‌های اقتصادی و بانکی و تعاملات فرهنگی بیشتر براساس اهداف مشترک دو کشور اعلام کرد.

رئیس‌جمهور گفت: دوستی و اخوت ما با امارات عربی متحده به گونه‌ای است که عوامل بیرونی نمی‌توانند آن را مخدوش کنند.

در این دیدار شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر امور خارجه امارات نیز با ابلاغ سلام گرم شیخ خلیفه، رئیس دولت امارات عربی متحده به رئیس جمهور کشورمان و همچنین قدردانی از وی به دلیل اهتمام ویژه برای توسعه روابط دو جانبه میان ایران و امارات، اظهار امیدواری کرد که روابط دو کشور در همه زمینه‌ها خصوصا همکاری‌های اقتصادی بسرعت توسعه یابد.

در ادامه این دیدار وزیر خارجه امارات عربی متحده با ابراز خرسندی از پیروزی روحانی در انتخابات اخیر و تبریک صمیمانه بخاطر توافق هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵، گفت: توافق ژنو فضای تنفسی جدیدی را برای منطقه پدید آورده است و این شرایط ویژه، فقط مختص ایران و کشورهای طرف مذاکره کننده نیست، بلکه تمام کشورهای منطقه نیز در آن سهیم هستند.

شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان با بیان اینکه «ما به رابطه دوستی بین دو ملت افتخار می‌کنیم»، گفت: دولت امارات خواستار تشکیل کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور به توصیه رئیس دولت امارات است و در این زمینه آمادگی دارد، روابط خود را در تمام زمینه‌ها بویژه همکاری‌ها در بخش خصوصی با ایران توسعه دهد.

اخبار سیاست خارجی - ایسنا