اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقدام جالب مدیر یک شرکت استرالیایی


این مرد استرالیایی درباره این اقدام خود گفت که رانندگان اتوبوس در شهر ملبورن زحمت زیادی می کشند و گاه علی رغم سال ها کار توان فرسا پاداشی متناسب نمی گیرند.

عصرایران: یک مدیر استرالیایی با فروش شرکتش مبلغ 15 میلیون دلار استرالیا را بین 1500 نفر از کارمندان شرکتش تقسیم کرد.

کن گرندا مدیر یک شرکت اتوبوسرانی در ملبورن در اقدامی انسانی بخشی از پولی را که از فروش شرکت خود به دست آورده بود، به عنوان پاداش به حساب کارمندان شرکتش که بیشتر رانندگان اتوبوس بودند، ریخت.

این مرد استرالیایی درباره این اقدام خود گفت که رانندگان اتوبوس در شهر ملبورن زحمت زیادی می کشند و گاه علی رغم سال​ها کار توان فرسا پاداشی متناسب نمی گیرند.

این مرد استرالیایی افزود: احساس کردیم که این کارمندان شایسته دریافت یک پاداش خوب هستند.

کارمندان این شرکت اتوبوسرانی در ملبورن اعلام کردند که از این اقدام مدیر خود شوکه شده اند چرا که به گمان برخی از آنها تصور اولیه آنها از پاداش مبالغی در حدود 50 یا 100 دلار بوده است، اما وقتی دیدند حداقل 8500 دلار به حساب آنها واریز شده بسیار شوکه شده اند.

برخی از کارمندان نیز 100 هزار دلار استرالیا به حساب شان واریز شده است. یکی از کارمندان این مرد استرالیایی در این باره گفت: تا پایان عمرم برای او ( کن گرندا) و خانواده اش دعا خواهم کرد .

آقای "جان" یک کارمند شرکت آقای گرندا می گوید: او یک شخص سخاوتمند و یک نجیب زاده واقعی است.

گفتنی است آقای گرندا که یک شرکت اتوبوسرانی بزرگ در شهر ملبورن داشت، شرکت خود را به مبلغ 400 میلیون دلار واگذار کرده است.
   


ویدیو مرتبط :
یک شرکت پیتزا فروشی و اقدام جالب ان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: اقدام جالب مدیر یک وزراتخانه


یكی از سوژه‌های شب گذشته حاشیه‌های پزشكی 20:30 مدیری بود كه با دوچرخه به محل كار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان: یكی از سوژه‌های شب گذشته حاشیه‌های پزشكی 20:30 مدیری بود كه با دوچرخه به محل كار می‌رود.

این مدیر،دكتر سعید مهدوی مدیر کل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت است كه به گفته خودش اكثر روزها فاصله ده كیلومتری منزل تا محل كار را با دوچرخه طی می كند.

وی گفت : كسی كه ورزش می كند هم خودش نیرو می گیرد و هم به دیگران نیرو می دهد مهدوی افزود من حتی 14 طبقه وزارت بهداشت را پیاده بالا می روم.