اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقدام جالب ارامنه آذربایجان


خلیفه کل ارامنه آذربایجان گفت: برای نشان دادن همدلی و اخوت بین هموطنان مسلمان، مراسم جشن سال نو میلادی به علت مصادف بودن با ایام سوگواری پیامبر بزرگ اسلام و امام صادق برگزار نخواهد شد و همه ما در سوگ هموطنان عزیز شریک هستیم.

خبرگزاری ایسنا: خلیفه کل ارامنه آذربایجان، برادری بین ارامنه و مسلمانان نکته‌ای حائز اهمیت دانست.

گریگورچیفتجیان در دیدار با استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: یکی از سه حوزه مهم خلیفه‌گری در سطح ایران خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان است که شامل استان‌های شمال‌غرب کشور می‌شود، و ارامنه ساکن در استان در طول سال‌ها و قرن‌ها، جزوی از این کشور و همگام با سایر مردم هستند.

وی با تاکید بر اینکه برابری و برادری بین هموطنان ارامنه و مسلمانان یک نکته حائز اهمیت است و در سطح جهانی نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است، خاطرنشان کرد: مردم دنیا باید بدانند که این برادری و دوستی و این امکاناتی که اقلیت مسیحی- ارمنی دراین کشور و مخصوصا خطه آذربایجان که از مواهب آن بهره مند هستند، یک فرصت طلایی و استثنایی در سطح جهان است که نشان از عمق غنی فرهنگ این کشور و نظام دارد.

خلیفه کل ارامنه آذربایجان، تشریح‌کرد: مبدا و پیدایش دو ادیان بزرگ الهی اسلام و مسیحیت خاورمیانه است و در طول قرن‌های متمادی مردمان پیروان دو ادیان، در نهایت دوستی و صلح در کنار هم زندگی کرده‌اند و تلاش ما نیز باید این باشد که موردی پیش نیاید که دشمن از آن سوءاستفاده کند و ما باید این حسن تفاهم را به رخ دنیا بکشیم.

چیفتجیان با اشاره به آثار تاریخی باقی مانده از ارامنه در شمال‌غرب کشور، گفت: گنجینه‌های فراوانی در این بخش از کشور نهفته است که افتخار ارامنه و کشور و این خطه از آذربایجان است.

خلیفه کل ارامنه آذربایجان با اشاره به آغاز سال نو میلادی و مصادف بودن آن با ایام سوگواری پیامبراکرم (ص)، گفت: برای نشان دادن همدلی و اخوت بین هموطنان مسلمان، مراسم جشن سال نو میلادی به علت مصادف بودن با ایام سوگواری پیامبر بزرگ اسلام و امام حسن برگزار نخواهد شد و همه ما در سوگ هموطنان عزیز شریک هستیم.


ویدیو مرتبط :
یک شرکت پیتزا فروشی و اقدام جالب ان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام جالب مکه الیزابت برای رفع مشکل کفشهایش !



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اقدام جالب مکه الیزابت برای رفع مشکل کفشهایش !

اقدام جالب مکه الیزابت برای رفع مشکل کفشهایش !به گزارش پرداد به نق از سی ان ان: همه ما میدانیم که پوشیدن کفش نو دردسر های خاص خود را دارد مثلا در اکثر مواقع کفشهای تازه پاها را اذیت میکند و تا مدتی که از آن استفاده شود این مشکل وجود دارد و بعد از اینکه اصطلاحا کفش جا باز کرد پاها را حت تر میشوند.

ملکه الیزابت برای رفع این مشکل یک نفر را استخدام کرده است تا کفشهای وی را از زمان نو بودن بپوشد و زمانی که پا در آن راحت است به ملکه بدهد.

سخنگوی ملکه در این مورد میگوید: او هرگز نمیتواند در حضور دیگران ابراز ناراحتی کندو یا بگوید دیگر نمیتواند راه برود به همین دلیل بهترین راه حل استفاده از یک نفر است تا کفشهای وی را بپوشد تا زمانیکه پاهای ملکه در آن راحت باشد.

طراح لباسهای ملکه که مدت 11 سال است برای او کار میکند در این رابطه میگوید: این مسئله برای ما خیلی غیر قابل باور نیست اما برای مردم عامی که از سنتهای درباری آگاهی ندارند این مسئله جالب و شگفت انگیز است./پرداد