اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقدام جالب آقای وزیر درباره پلاک‌ قرمزها


یکی از وزرای اقتصادی دولت در اقدامی قابل توجه، خواستار توقیف خودروهای متعلق به وزارتخانه تحت تصدی خود در جاده‌های کشور شده است.

روزنامه خراسان: یکی از وزرای اقتصادی دولت در اقدامی قابل توجه، خواستار توقیف خودروهای متعلق به وزارتخانه تحت تصدی خود در جاده‌های کشور شده است.

بر اساس گزارش یک نهاد نظارتی، یکی از وزرای اقتصادی در نامه‌ای به نیروی انتظامی، از فرمانده آن خواسته بوده که به محض رویت خودروهای دولتی متعلق به این وزارتخانه در جاده‌های کشور حتی در صورت دارا بودن برگه ماموریت نسبت به توقیف و انتقال این خودروهای پلاک قرمز به پارکینگ اقدام شود.

وی همچنین از رئیس دفتر خود خواسته است شخصا با توجه به عدم نیاز به تردد این‌گونه خودروها در ایام نوروز، علت صدور برگه‌های ماموریت را در این ایام بررسی و رسیدگی کند.


ویدیو مرتبط :
تذکر آقای نجف نژاد به وزیر نیرو و وزیر راه و ترابری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توصیه جالب آقای وزیر به دانش آموزان


وزیر آموزش و پرورش خطاب به دانش آموزانی که در هوای سرد حیاط مدرسه برای شرکت در مراسم هوای پاک ایستاده بودند، گفت: مواظب باشید پایتان لیز نخورد یا دچار سرماخوردگی نشوید، چرا که اینجا هر اتفاقی که برای شما بیافتد، یقه ما را می‌گیرند.

خبرگزاری ایسنا: وزیر آموزش و پرورش خطاب به دانش آموزانی که در هوای سرد حیاط مدرسه برای شرکت در مراسم هوای پاک ایستاده بودند، گفت: مواظب باشید پایتان لیز نخورد یا دچار سرماخوردگی نشوید، چرا که اینجا هر اتفاقی که برای شما بیافتد، یقه ما را می‌گیرند.

حاجی بابایی در مراسم "گرامیداشت هفته هوای پاک" در پاسخ به این سوال که شما مسئولیت اتفاقاتی را که در مدارس رخ می‌دهد می‌پذیرید؟ اظهار کرد: هر اتفاقی که در مدارس رخ دهد، اولین مسئول آن شخص وزیر است، اما آنچه که در خارج از مدارس اتفاق می‌افتد به عهده ما نیست.

وی همچنین در مورد هزینه سرویس مدارس نیز گفت: ما مسئول عبور و مرور و رفت و آمد به وسیله اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها نیستیم و تنها مسئولیت داخل مدارس را عهده داریم و مدیر مدرسه تنها به عنوان یک عضو برای پیوند میان دانش‌آموزان و دستگاه‌های مربوطه به منظور رفت و آمد آنها توسط سرویس مدارس اقدام می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تعلیم و تربیت نقش کلیدی و اساسی در تمام امور جامعه دارد، گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره‌ می‌کند که نقش تعلیم و تربیت در بحث "محیط زیست" بی‌بدیل و تعیین کننده است.

حاجی‌بابایی گفت: از خدایمان است که در مدارس درخت بکاریم، اما ایجاد فضای سبز نه تنها در مدارس بلکه در تمام محیط ها باید با کمک اعتبارات و فضا ایجاد شود.

وی ادامه داد: برای ایجاد فضای سبز همه ارگان‌های مربوطه اعم از شهردار، سازمان محیط زیست و غیره باید همکاری داشته باشند.