اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقدام بی‌شرمانه 3 فوتبالیست با دختر دانشجو/ وقتی عذرخواهی متهم قاضی را عصبانی می‌کند/ فیلم تجاوز در صحن دادگاه پخش شد



به گزارش پلیس عاملان تعرض دسته جمعی به دانشجوی رشته پزشکی در دانشگاه وندربیلت، تنسی پای میز محاکمه قرار گرفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  آسوشیتدپرس، عاملان تجاوز به عنف در شهر نشویل مرکز  ایالت تنسی آمریکا به دختر 20ساله دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه وندربیلت که یکی از معتبرترین دانشگاه‌های علوم پزشکی در آمریکا و جهان است در جلسه عصر دیروز دادگاه محاکمه شدند.
 
بنابراین گزارش 3 تن از بازیکنان تیم فوتبال شهر نشویل پایتخت و دومین شهر بزرگ ایالت تنسی پس از وارد شدن به اتاق یکی از دانشجویان دانشگاه وندربیلت که در خوابگاه زندگی می‌کرد وی را وحشیانه مورد تعرض دسته جمعی قرار دادند.

به گزارش پلیس "باتی‌کری" به همراه دو تن از هم تیمی های خود در حالی که به دلیل سوء‌ مصرف مشروبات الکلی قادر به کنترل رفتار خود نبودند به اتاق شخصی یکی از دانشجویانی که در مجموعه خوابگاه‌های دانشگاه وندربیلت به سر می‌برد وارد و  وی را وحشیانه مورد تعرض جنسی قرار دادند.
 
"باتی کری" پس از قرار گرفتن قاضی و هیئت منصفه دادگاه گفت: هیچ یک از حوادثی را که در ژوئن 2013 رخ داده است را به یاد نمی‌آورد و هیچ ارتباطی به این موضوع ندارد و بی گناه است، این در حالی است که دو هم تیمی دیگر وی آنچه در آن روز برای دختر دانشجو که نامش ذکر نشده و با حضور وی رخ داده بود را برای وی یاد آوری می‌کردند.
 
قربانی این حادثه که ‌آن روز وحشت را به خوبی به یاد دارد با شناسایی هر 3 تن و شکایت از تک تک آن‌ها به اتهام تجاوز به عنف منجر به دستگیری هر 3 عامل این حادثه در فاصله زمانی 12روز پس از این حادثه شد.

در جلسه دادگاه پس از حضور قربانی و مواجه شدن با عاملان این حادثه، انزجار خود را از آن‌ها با حالت تهوع ابراز کرد و از قاضی و هیئت منصفه خواستار اشد مجازات برای یکایک آنان شد.

مدارک به دست آمده توسط پلیس حاکی از  آن است که تصاویر عاملان این حادثه حین انجام اعمال ننگین خود توسط دوربین‌های مداربسته که در داخل تمام اتاق‌های خوابگاه نصب شده است ثبت می‌شد که با بازپخش آن در برابر عاملان و دیگر حاضران جلسه دادگاه مدارکی غیر قابل انکار را پیش روی قاضی قرار داد.

"جابرین مک تری" ، "براندون بانک" دو همدست دیگر‌"باتی‌کری"‌در روز حادثه بودند.
 
پس از بازپخش این فیلم منزجر کننده "باتی‌کری" با اظهار تاسف در برابر قاضی گفت:‌ در شرایط عادی هرگز حاضر به انجام چنین کاری نیستم و با عذرخواهی کردن از قربانی این حادثه طلب بخشش کرد.

"راجر مور" دادستان حاضر در جلسه دادگاه روز گذشته پس از شنیدن اظهارات هر 3 عامل این حادثه گفت: آیا با گفتن جمله "معذرت می‌خواهم" همه چیز درست می‌شود و آیا یاد و خاطره آن روز از ذهن قربانی این حادثه پاک می‌شود و بدون ترس از وارد شدن ناگهانی جمعی دیگر در اتاقش خواهد ماند.
 
"کری"، "بانک"و "مک‌تری" با اظهار تاسف فقط شنونده این سوالات بودند و تنها سرهای خود را تکان می‌دادند.

به گفته پلیس قبل از وارد شدن به اتاق قربانی هر یک از آنان بالغ بر 22بطری نوشیدنی سنگین از انواع مشروبات الکلی را مصرف کرده بودند، که طی بازپرسی‌های انجام شده در گذشته آنان اعتراف کرده بودند.

هر 3 متهم این پرونده به اتهام تجاوز به عنف و همچنین عکاسی غیر قانونی و دستکاری تصاویر محاکمه خواهند شد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
قاضی شدن جالب دختر بچه در دادگاه ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانشمندی که نه وجدان دارد نه انسانیت/ حالت تهوع قاضی پس از دیدن فیلم تجاوز به دختر 2 ساله + عکس



اخبار,اخبار حوادث , تجاوز جنسی

یک دادگاه پس از دیدن فیلم ویدئویی زننده، از مرد داروسازی که از خود در حال تجاوز به دختر 2 ساله فیلم گرفته بود، او را برای 15 سال زندانی کرد...

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، "جرمی اکتچ " 30 ساله که یک داروساز است، با سوء استفاده از دانسته های دارویی خود، قرصی با خاصیت مخدر به یک دختر 2 ساله خوراند و سپس از این کودک سوء استفاده جنسی کرده و تمام این تجاوز را  با یک دوربین فیلم برداری ثبت و ضبط کرد.

"اکتچ" بعد از اینکه ،نامزد وحشت زده اش به بیماری های جنسی او شک کرده و فیلم و تصویر های منزجرکننده ای از تجاوز او به یک دختر 2 ساله را در هارد کامپیوترش که در چمدانی پنهان شده بود پیدا کرد، دستگیر شد.

این فیلم نشان می دهد که او دوربینی را در یک اتاق تنظیم کرده و دختر 2 ساله ای را که با دادن مواد مخدر مطیع خود کرده و در این عمل پست و غیر انسانی شریک کرده بود.

قاضی "هیلاری مانلی" از دادگاه منچستر انگلیس بعد از دیدن این فیلم  زننده 55 دقیقه ای در دفتر کار خود دچار شوک و تهوع شده و دادگاه را به 2 ساعت عقب انداخت!

این فیلم به قدری وحشتناک بود که قاضی 48 ساله در حالی که با صورت رنگ پریده به جلسه دادگاه بازگشت و تلاش کرد تا کلماتی را از دهانش خارج کند اما مجددا دهانش را می بست.بعد از مدتی او با صدایی گرفته شروع به صحبت کرد.

او بیان کرد: این ضروری بود تا فیلم را شخصا ببینم چرا که در دیدن ،یک قاضی می تواند به طور واضح بفهمد چه اتفاقی رخ داده است و چه حکمی باید بدهد. هیچ توصیفی در ارتباط با این ارتکاب جرم وحشتناک نمی توان داشت.

خانم قاضی مانلی خطاب به متهم "اکتچ" گفت:عمل قبیح تو کاری غیر انسانی است.مخرب تر و وحشتناک تر این است که تو انقدر برروی دختر 2 ساله کنترل داشتی که او را به شرکت در این عمل شرورانه و کارهای دیگر وادار کردی.

او افزود: ما نمی دانیم چطور بچه به این کوچکی ساکت مانده و حرفی نزده است. سکوت این دختر و فرمانبرداری او از متهم  بسیار مخرب است."اکتچ" مانند عروسکی این دختر 2ساله را وادار به همه کارهای شیطانی که می خواسته کرده است.

این قاضی در ادامه بیان کرد: این دختر 2 ساله برای آزمایش های تشخیص مواد مخدر بسیار کوچک است.رنجی که این دختر تحت تاثیر مواد مخدر و تجاوز و پیامد های بعد از ان متحمل شده ، غیر قابل توصیف است.

این قاضی به خبرگزاری ها گفت: او به عنوان یک فرد تحصیل کرده از دانسته های پزشکی خود برای اهداف کثیفش سوء استفاده کرده .او یک مریضی غیر طبیعی نسبت به کودکان دارد.

در جلسه ابتدایی دادگاه، دایه این دختر قربانی که والدین خود را از دست داده است،از اختلالات ناگهانی رفتاری این کودک گفت.

مامور پرونده گفت:این فیلم مشخص می کند که متهم به عنوان یک داروساز مواد مخدری به دختر بچه داده تا او را به اطاعت بی چون و چرا از خودش وادار کند.

"اکتچ"  شیطان صفت به اتهام تجاوز از قبل برنامه ریزی شده و خوراندن مواد مخدر به یک کودک 2 ساله و آسیب زدن به او مجرم درجه اول خوانده و به 15 سال زندان محکوم شد.

کاراگاه "کالین لارکین" از پلیس منچستر بیان کرد:  با مجبور شدن به تماشای این فیلم غیر انسانی متوجه شدم که این تصاویر بدون شک بیمارگونه ترین و زننده ترین تصویر هایی است  که هر کس می تواند در زندگی اش دیده باشد.

او افزود: من نمی توانم شرح دهم که این مرد پست چه اقدامات کثیفی برروی دختر 2 ساله بی گناهی که حتی نمی دانست چه اتفاقی دارد برایش می افتد و نمی توانست مبارزه کند و حتی هیچ دفاعی از خود نداشت، مرتکب شده است.

او در ادامه بیان کرد:این فیلم ثابت می کند که "اکتچ" از قبل برنامه ریزی کرده که چه کاری باید انجام دهد و او این تجاوز را نه یک بار بلکه چندین بار برروی دختر بچه بی گناه انجام داده است که نشان می دهد این مرد مطلقا عاری از هر گونه وجدان و انسانیت است.این مرد پست لایق هر ثانیه از این 15 سال زندانی است. 

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران