اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقدام بی‌شرمانه برای گرفتن انتقام از خانم جوان



فردی كه عكس های شخصی یكی از شهرواندان را در یكی از شبكه های اجتماعی موبایلی منتشر نموده بود توسط كارآگاهان پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: زن جوانی در مراجعه به این پلیس عنوان داشت: فرد ناشناسی در یكی از شبكه های اجتماعی موبایلی صفحه ای با نام وی ایجاد نموده و در آن تعدادی از تصاویر شخصی و خصوصی وی را به نمایش گذاشته و موجبات هتك حیثیت برای وی را بوجود آورده است.

سرهنگ " مرتضوی " افزود:با اظهارات این زن جوان پرونده مقدماتی تشكیل و با انجام تحقیقات لازم در فضای سایبر و پیگیری های فنی صورت گرفته،متهم توسط كارآگاهان پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

این مقام مسئول عنوان داشت: متهم نیز كه زن جوانی بود، در برابر مدارك مستند و ادله محكم پلیس به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را هتك حیثیت و انتقام جویی به علت اختلافات قبلی با شاكی عنوان داشت.

سرهنگ مرتضوی به تمامی افرادی كه به هر نحو اقدام به هتك حیثیت در محیط مجازی می كنند هشدار داد و اعلام كرد:بر اساس قانون جرائم رایانه ای هر كس بوسیله سامانه های رایانه ای و فضای مجازی موجبات هتك حیثیت شهروندان را فراهم نماید افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محكوم می شود.

 اخبار  حوادث  -  باشگاه خبر  نگاران


ویدیو مرتبط :
مرگ مرد جوان بر اثر تصادف پس از انتقام گرفتن از صاحب فروشگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روش های بی شرمانه خواستگار ناکام برای گرفتن انتقام/ جاسازی دروبین مخفی در حمام و اتاق خواب+ عکس



یک مرد حسود بعد از پایان رابطه با نامزدش، به طور مخفیانه در حیاط بزرگ خانه او چادر زد ودر حالی که تمام حرکات زن جوان را زیر نظر داشت، از حریم شخصی او برای انتقام عکس برداری می کرد..

 

اخبار,اخبارحوادث,تجاوز

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، مردی 39 ساله با نام "جیمز اندروز"  بعد از اینکه نامزدش " جما لویس"  او را رها کرد و رابطه با مرد دیگری را آغاز کرد، به یک اقدام ازاردهنده و بیمارگونه علیه خانم " لویس" مرتکب شد.

"اندروز" بعد ازاینکه خانم "لویس" از او جدا شد، با دادن پیغام های متعدد و متوالی در فیس بوک او ا تهدید کرد که عکس های برهنه اش را در اینترت منتشر می کند.

دادگاه بیرمنگهام انگلیس، گزراش داد "اندروز" یک چادر پنهانی در حیاط باغی خانه  خانم " لویس" به پا کرده بود و به طور مخفیانه از طریق پنجره خانه اش از او در حالت های مختلف عکس برداری می کرد.

قاضی دادگاه ، "ماری استیسی" می گوید: اقدامات او بسیار جدی بود و با دادن پیغام های تلفن همراه، زنگ های متوالی ، تعقیب و گریز زن جوان و حتی قرار دادن یک چادر مخفی در حیاط خانه او باعث مزاحمت و تجاوز به حریم شخصی او شده است.

او افزود: این مرد روان پریش همچنین گلوی خانم " لویس" را در خیابان چنگ زده و او را تهدید کرده بود با ریختن آب جوش برروی صورتش از او انتقام خواهد گرفت.

روش های بی شرمانه خواستگار ناکام برای گرفتن انتقام/ جاسازی دروبین مخفی در حمام و اتاق خواب+ عکس

مامور پرونده، "لین ویلیس" بیان داشت: " اندروز" حتی به طور مخفیانه  از خانم " لویس" 29 ساله در حمام و اتاقش فیلم و عکس گرفته بود.

او در ادامه گفت: پلیس یک چادر موقتی مخفیانه که با علف و چمن پوشیده شده بود به همراه کیفی از لوازم مورد نیاز " اندروز" را، در حیاط خانه آن زن کشف کرد.

بازجویی های پلیس نشان می دهد که "اندروز" برای مدت زیادی در آن چادر اقامت داشته و تمام حرکات خانم "لویس" را زیر نظر می گرفت.

وکیل متهم، "جان اسمیت" در دادگاه گفت: " اندروز" از این موضوع آگاه بوده که کارهایی که انجام می دهد، کاملا اشتباه است. او حالا نیز احساس پشیمانی می کند.

دادگاه "اندروز" را به 2 سال زندانی و طی حکمی عجیب او را از هرگونه تماس با خانم " لویس" تا اخر عمر ، محکوم کرد.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران