اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقدام به خودکشی مرد جوان در باغ وحش شیلی (+عکس)



مردی با انداختن خود داخل قفس شیرهای باغ وحشی در شیلی اقدام به خودکشی کرد.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام مسئولان باغ وحش «سانتیاگو» پایتخت برزیل این مرد خود را داخل قفس شیرها انداخت که جان سالم به در برد؛ اما شیرها با اقدام فوری کارکنان باغ وحش تلف شدند.

به گفته مسئولان باغ وحش سانتیاگو این دو شیر به شدت به این مرد 20 ساله آسیب وارد کردند. همچنین این مرد جوان به بیمارستان منتقل شده که از وضعیت جسمی خوبی برخوردار نیست.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی میل، طبق گفته شاهدان حادثه این جوان پس از آنکه خود را داخل قفس انداخت، شیرها به او حمله‌ور شدند؛ اما کارکنان باغ وحش برای نجات جان جوان به سمت شیرها شلیک کرده و آن‌ها را تلف کردند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


ویدیو مرتبط :
‫دلایل افراد برای اقدام به خودکشی چیست؟ رابطه‌ی افسردگی و خودکشی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودکشی مرد جوان با شیرهای باغ وحش


رسانه ها از خودکشی مردی در شیلی خبر داده اند که با شیوه ای جدید و با تبدیل کردن خود به طعمه شیرهای باغ وحش تلاش داشته تا از شر خودش خلاص شود.

وبسایت مشرق: رسانه ها از خودکشی مردی در شیلی خبر داده اند که با شیوه ای جدید و با تبدیل کردن خود به طعمه شیرهای باغ وحش تلاش داشته تا از شر خودش خلاص شود.

این مرد زنده مانده است. او 20 ساله بوده و به شدت زخمی شده است. این حادثه در باغ وحش سانتیاگو روی داده است. شاهدان وحشت زده شدند و نگهبانان نیز به ضرب گلوله دو شیر را کشتند.وگفته شده که مرد خودکشی کننده احتمالا انگیزه های مذهبی داشته چرا که یاداداشتی در این باره در لباسش پیدا شده بود.

خودکشی مرد جوان با شیرهای باغ وحش

خودکشی مرد جوان با شیرهای باغ وحش

خودکشی مرد جوان با شیرهای باغ وحش

خودکشی مرد جوان با شیرهای باغ وحش