اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقدام به خودسوزی مردی در میدان انقلاب تهران



 

 

اقدام به خودسوزی مردی در میدان انقلاب تهران

مردی در میدان انقلاب روز دوشنبه اقدام به خودسوزی كرد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مردی ۵۷ ساله احتمالا به دلیل اختلافات مالی ـ برابر اظهارات یكی از بستگان وی ـ در ساعت ۱۸:۵۰ روز دوشنبه در میدان انقلاب تهران اقدام به خودسوزی كرد.در پی این حادثه با حضور ماموران اورژانس این فرد به یكی از بیمارستان های تهران منتقل شد.

 

بر اساس گزارش مركز اطلاع رسانی پلیس پایتخت انگیزه این اقدام هم اكنون توسط پلیس آگاهی در دست بررسی است و جزئیات آن متعاقبا اعلام می شود.

به گزارش ایسنا، گفته می شود حال این فرد مساعد نیست..../ ایسنا 


ویدیو مرتبط :
خودسوزی یک جوان به علت مشکلات اقتصادی در میدان خراسان تهران ۵ آبان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردی در میدان انقلاب به آتش کشیده شد


دیروز مردی 57 ساله به دلایل نامعلوم خود را در میدان انقلاب به آتش کشید.

دیروز ساعت 18:50 دقیقه مردی 57 ساله احتمالا به دلیل اختلافات مالی(بنا به اظهار نظر یکی از بستگان) در میدان انقلاب شهر تهران اقدام به خود سوزی کرد.

پس از این حادثه اورژانس وی را به یکی از بیمارستانها منتقل کرد.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران، انگیزه این اقدام و جزئیات این حادثه از سوی ماموران پلیس آگاهی در دست بررسی و اقدام است.

منبع: مهر