اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقدام اسرائیل همزمان با روز جهانی قدس


رژیم صهیونیستی همزمان با روز جهانی قدس، تدابیر امنیتی و محدودیت علیه نمازگزاران فلسطینی که از کرانه باختری برای اقامه نمازجمعه آخر ماه مبارک رمضان روانه مسجدالاقصی می شوند، تشدید کرد.

خبرگزاری ایرنا: رژیم صهیونیستی همزمان با روز جهانی قدس، تدابیر امنیتی و محدودیت علیه نمازگزاران فلسطینی که از کرانه باختری برای اقامه نمازجمعه آخر ماه مبارک رمضان روانه مسجدالاقصی می شوند، تشدید کرد.

پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد، زنان 16 تا 30 سال و مردان 30 تا 50 سال باید برای اقامه نماز جمعه در حرم قدس شریف، مجوز داشته باشند.

اما کودکان کمتر از 12 سال و مردان بالای 50 سال و زنان بالای 30 سال می توانند بدون مجوز وارد مسجد الاقصی شوند.

در این بیانیه همچنین آمده است که به دختران کمتر از 16 سال نیز اجازه داده می شود، بدون مجوز وارد قدس شریف شوند، اما دختران 12 تا 30 سال به هیچ وجه حق ورود به قدس را ندارند.

پلیس رژیم صهونیستی همچنین اعلام کرده که برخی راهها و معابر را از ساعات اولیه بامداد امروز تا پایان مراسم نماز جمعه خواهد بست.


ویدیو مرتبط :
پیام جهانی روز قدس : دشمنی با اسرائیل و حامیان آن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روز قدس شعار مبارزه با اسرائیل را به فرهنگ عمومی امت اسلام تبدیل کرد



 

 

متن و حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس

 

معاون قوانین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روز قدس نقشی بی بدیل در تبدیل شعار مبارزه با اسرائیل به فرهنگ عمومی امت اسلامی داشت و موجب شد تا حرکت امام در جهت نامگذاری روز قدس برای محو این غده سرطانی به فرهنگ عمومی تبدیل شود.


به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن ابوترابی معاون قوانین مجلس شورای اسلامی شب گذشته در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای شهریور ماه که در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد در جمع خبرنگاران ، در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص اهمیت راهپیمایی روز قدس در سال جاری گفت: روز قدس نقش بی بدیل در تبدیل شعار مبارزه با اسرائیل به فرهنگ عمومی امت اسلامی داشت و موجب شد تا حرکت امام در جهت نامگذاری روز قدس برای محو این غده سرطانی به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

 

وی افزود: از آنجا که یکی از مظاهر برجسته حضور نظام سلطه در دنیای اسلام و تاراج ثروتهای مادی و معنوی امت اسلام شکل گیری رژیم صهیونیستی بوده و هست لذا بازگشت به هویت اسلامی و تجدید حیات امت اسلام مرهون حرکت حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به روز قدس است.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از مهم ترین دستاوردهای عظیم بیداری امت اسلامی فروریختن ارکان امنیت رژیم صهیونیستی بوده است.

 

ابوترابی با بیان اینکه بدون تردبد امروز امت اسلام با انگیزه و ایمان و امیدی بسیار افتخار آفرین در صحنه مبارزه با استکبار جهانی وجود دارد، افزود: روز قدس امسال با شکوه و عظمت افتخار امیزی برگزار خواهد شد./خبرگزارى مهر