اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقدامات ابراهیم تاتلیس برای جلوگیری از ترور!


«ابراهیم تاتلیس» خواننده مشهور ترکیه ای برای اینکه دوباره مورد حمله افراد مسلح قرار نگیرد به تازگی با تهیه یک ماشین ضدگلوله در استانبول تردد می کند.

تماشا: «ابراهیم تاتلیس» خواننده مشهور ترکیه ای برای اینکه دوباره مورد حمله افراد مسلح قرار نگیرد به تازگی با تهیه یک ماشین ضدگلوله در استانبول تردد می کند.



این خواننده متولد ژانویه 1952 در شانلی اورفه، از خوانندگان مشهور ترانه های ترکی کشور ترکیه است. مردم در ترکیه نام «ایبو» را هم برای او استفاده می کنند. او از خانواده ای کرد، در شهر اورفه زاده شده است.

در تاریخ 13 مارس 2011 میلادی، ابراهیم تاتلیس در محله شیشلی استانبول از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفت و ترور شد. تاتلیس هنگامی که پس از ضبط برنامه تلویزیونی مشهور خود «ایبو شو» از کانال تلویزیونی «بیاض تی وی» خارج می شد هدف این حمله قرار گرفت. پلیس اعلام کرد که ضارب از یک خودرو مشکی رنگ اقدام به شلیک چند گلوله کرده و به سرعت متواری شده است.

بنا به اعلام پزشکان، گلوله از پشت وارد جمجمه ابراهیم تاتلیس شده و از قسمت جلوی سر او خارج شده بود. پس از یک عمل جراحی 12 ساعته پزشکان به رهبری مجید سمیعی اعلام کردند که حتی اگر تاتلیس از این ترور جان سالم به در برد، احتمال دارد باقی عمر خود را فلج باشد. پس از دو هفته اعلام شد او با خطر جانی جدی مواجه نیست و او اکنون در سلامت نسبی به سر می برد و تیم محافظان خود را قوی تر کرده است تا دیگر چنین اتفاقی را تجربه نکند.


ویدیو مرتبط :
ابراهیم تاتلیس بعد از ترور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابراهیم تاتلیسس ترور شد



 

 

ابراهیم تاتلیسس ترور شد

 

 

ابراهیم تاتلیسس خواننده مشهور تركیه ای در محله شیشلی استانبول از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفت و ترور شد.به گزارش عصر ایران و به نقل از  سی ان ان ترك حال عمومی این خواننده مشهور تركیه ای بسیار وخیم گزارش شده و پزشكان 24 ساعت آینده را برای زنده ماندن وی پس از این ترور حیاتی اعلام كرده اند .

 

بنا به اعلام پزشكان، گلوله از پشت وارد جمجمه ابراهیم تاتلیسس شده و از قسمت جلوی سر او خارج شده است . پزشكان اعلام كرده اند كه اولویت نخست آنها جلوگیری از خونریزی است.

پس از یك عمل جراحی 5 ساعته پزشكان اعلام كرده اند كه ممكن است حتی اگر تاتلیسس از این ترور جان سالم به در برد ، احتمال دارد باقی عمر خود را فلج باشد.

تاتلیسس شب گذشته و هنگامی كه پس از ضبط برنامه تلویزیونی مشهور خود " ایبو شو " از كانال تلویزیونی " بیاض تی وی " خارج می شد هدف این حمله قرار گرفت.

هنوز خبری درباره هویت ضارب و یا انگیزه او از این ترور منتشر نشده است ، اما پلیس اعلام كرده است كه ضارب از یك خودروی مشكی رنگ اقدام به شلیك چند گلوله كرده و به سرعت متواری شده است . پلیس تركیه افزوده است كه تحقیقات خود را برای شناسایی ضارب و دستگیری او آغاز كرده است.../عصر ایران