اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقامه نماز عید قربان در دانشگاه تهران


نماز عید سعید قربان به امامت آیت الله موحدی کرمانی در دانشگاه تهران اقامه می شود.

واحد مرکزی خبر: نماز عید سعید قربان به امامت آیت الله موحدی کرمانی در دانشگاه تهران اقامه می شود.

 رئیس ستاد نماز جمعه تهران با اعلام این خبر گفت: درهای دانشگاه تهران ساعت شش و سی دقیقه به روی نمازگزاران باز خواهد بود و برنامه های مراسم نماز عید قربان شامل قرائت قرآن، تواشیح، مداحی و بیان احکام از ساعت هفت صبح آغاز می شود.

حجت الاسلام یدالله شیرمردی افزود: نماز عید قربان به امامت آیت الله محمد علی موحدی کرمانی اقامه می شود و وی خطبه های نماز عید را قرائت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: شرکت واحد اتوبوس رانی و مترو خدماتی برای انتقال نمازگزاران تهرانی به دانشگاه تهران پیش بینی کرده اند.


ویدیو مرتبط :
لحظه انفجار در مسجد صنعا هنگام اقامه نماز عید قربان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برگزاری نماز عید قربان در دانشگاه تهران


رئیس ستاد نماز جمعه تهران گفت: نماز عید سعید قربان در صبح روز عید در دانشگاه تهران برگزار می شود.

خبرگزاری صدا و سیما: رئیس ستاد نماز جمعه تهران گفت: نماز عید سعید قربان در صبح روز عید در دانشگاه تهران برگزار می شود.

حجت الاسلام یدالله شیرمردی با اعلام اینکه نماز عید سعید قربان همزمان با سراسرکشور در دانشگاه تهران برگزار می شود افزود: نماز عید قربان امسال به امامت حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدخاتمی در ساعت 8 صبح روز عید اقامه می شود.

رئیس ستاد نماز جمعه تهران با اشاره به آمادگی اتوبوسرانی و مترو تهران برای انتقال نمازگزاران گفت: نماز عید قربان همانند نماز عید فطر فضیلت فراوانی دارد و بزرگان و فقها نیز تاکید فراوانی بر اقامه آن دارند.

شیرمردی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی و معنوی روز عید از ساعت 7 صبح آغاز می شود افزود: در این مراسم احکام روز عید و قربانی نیز برای نمازگزاران بیان می شود.