اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقامه نماز عید فطر امسال در مصلای تهران


معاون وزیر راه و شهرسازی مهم ترین اولویت امسال این وزارت خانه را افتتاح مصلای تهران دانست و گفت: اولویت امسال برگزاری نماز عید در مصلای تهران است.

خبرگزاری مهر: معاون وزیر راه و شهرسازی مهم ترین اولویت امسال این وزارت خانه را افتتاح مصلای تهران دانست و گفت: اولویت امسال برگزاری نماز عید در مصلای تهران است.

محمد جعفر علیزاده اظهار داشت: برنامه ریزی مهمی که امسال در اولویت ما قرار دارد برگزاری نماز عید فطر در مصلای تهران است.

وی تصریح کرد: به شدت این پروژه عظیم در حال فعالیت و اجرا است و امیدواریم برای برگزاری نماز عید فطر این پروژه را به نتیجه برسانیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنان خود به دیگر پروژه های در دست اجرا اشاره کرد و بیان داشت: یکی از پروژه های بزرگ ورزشی ما ورزشگاه 50 هزار نفری اهواز بود که خوشبختانه به اتمام رسید.

وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر عملیات اجرایی ورزشگاه 15 هزار نفری شهرکرد و ورزشگاه 15 هزار نفری علی دایی اردبیل در دست اجرا است.

علیزاده همچنین به پروژه های بیمارستانی در دست احداث در کشور اشاره کرد و بیان داشت: هم اکنون حدود 150 بیمارستان با 25 هزار تخت در سطح کل کشور در دست اجرا داریم.


ویدیو مرتبط :
اقامه نماز عید فطر در اصلاندوز مغان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری از اقامه نماز عید سعید فطر در تهران


اقامه نماز عید سعید فطر صبح امروز سه شنبه با حضور گسترده مردم تهران برگزار شد.