اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقامه نماز جماعت در برنامه زنده +عکس


بینندگان برنامه «مناظره» در لحظات ملکوتی نماز مغرب شاهد یک ابتکار جالب توجه بودند. شرکت کنندگان در برنامه مناظره نماز مغرب را به جماعت در استودیو برنامه مناظره برگزار کردند.

مجله مهر: سالهاست که شبکه های تلوزیونی بعد از پخش اذان فیلمی از اقامه نماز را پخش کرده تا گامی در مسیر ترویج فرهنگ نماز بردارد. برخی از منتقدین پیش از این خواستار نوآوری در این بخش از برنامه های تلویزیونی بوده و برنامه ریزی های جدی برای این بخش از برنامه ها را به مسئولین پیشنهاد داده بودند. اما امروز ببیندگان برنامه مناظره شاهد یک نوآوری بودند. پس از پخش زنده اذان مغرب، شرکت کنندگان برنامه مناظره نماز مغرب را به جماعت برگزار کردند.

عکس: اقامه نماز جماعت در برنامه زنده!

نمازی که صحنه ای جالب از حضور سلایق مختلف سیاسی و اقتصادی در صفوف نماز را به تصویر کشید.

عکس: اقامه نماز جماعت در برنامه زنده!

عکس: اقامه نماز جماعت در برنامه زنده!

تهیه کننده برنامه مناظره در رابطه با نحوه اجرای این برنامه می گوید: «برنامه ریزی های زیادی انجام دادیم تا بتوانیم این برنامه را به خوبی اجرا کنیم. نحوه قرائت موذن برای پخش در برنامه زنده مساله مهمی بود و ضمن اینکه با توجه به مشکل نور و زنده بودن برنامه، مجبور بودیم این بخش از برنامه را صرفا ظرف چند دقیقه آماده کنیم»

عکس: اقامه نماز جماعت در برنامه زنده!

وی به دغدغه فرهنگ سازی در اجرای این نوآوری اشاره کرده و می گوید: «برای ما مهم بود که نشان دهیم افرادی که در خلال بحث و مناظره با یکدیگر دعوا می کنند، در زمان اقامه نماز چگونه در کنار هم و در یک صف نماز را به جماعت برگزار می کنند.»

عکس: اقامه نماز جماعت در برنامه زنده!


ویدیو مرتبط :
اقامه نماز جماعت در برنامه زنده!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقامه نماز جماعت در زیر آب! +عکس


غواصان سعودی در سواحل شهر "البدع" در منطقه التبوک عربستان، مسجدی به نام "التوحید" در زیر آب ساختند.

صبح بخیر: غواصان سعودی در سواحل شهر "البدع" در منطقه التبوک عربستان، مسجدی به نام "التوحید" در زیر آب ساختند.



به گزارش صبح بخیر، غواصان پس از پایان ساخت این مسجد نماز جماعت اقامه کردند.

گفتنی است که در طول تاریخ برای اولین بار مسجدی در زیر آب ساخته می شود.