اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقامت بیش از 2 میلیون مسافر در مازندران


مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران از اقامت 2 میلیون و 864 هزار و 290 مسافر در استان خبر داد.

ایسنا: مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران از اقامت 2 میلیون و 864 هزار و 290 مسافر در استان خبر داد.

«دلاور بزرگ‌نیا» بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه چهارم فروردین‌ماه) در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران گفت: شمار مسافران مقیم از 27 اسفند ماه تا سوم فروردین ماه، 2 میلیون و 864 هزار و 290 نفر شب اقامت بوده است.

وی ادامه داد: یک هزار و 858 بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر و مراکز عرضه مواد غذایی، بهداشتی، درمانی و حمل و نقل طی شش روز اخیر انجام شده است.

بزرگ‌نیا با بیان این‌که طی این مدت 47 مورد تشویق از تأسیسات گردشگری، اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مختلف مواد غذایی انجام شده است، گفت: 95 مورد تذکر و اخطار کتبی به تأسیسات گردشگری، اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی انجام شده است.

وی افزود: شمار بازدیدکنندگان از موزه‌های استان مازندران را 23 هزار و 132 نفر و بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی را 62 هزار و 416 نفر به کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر استان گزارش شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران، شمار گشت‌های انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس را 13 هزار و 558 مورد و تعداد گشت‌های کنترلی نظارتی استان و شهرستانها را 201 مورد برشمرد.

وی ادامه داد: طی شش روز اخیر 146 عملیات انجام شده هلال احمر به کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گزارش شده است.

بزرگ‌نیا افزود: طی این مدت هزار و 620 نفر به پایگاه‌های هلال احمر مراجعه کرده و بصورت سرپایی ویزیت شدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران، شمار مجروحین تصادفات امدادرسانی شده توسط هلال احمر را یک هزار و 659 مورد اعلام کرد.

وی با بیان این‌که میزان ورودی اتوبوس به استان از مبادی پنج‌گانه 8845 مورد گزارش شده است، گفت: میزان خروجی اتوبوس از این مبادی 3 هزار و658 مورد بوده است.

بزرگ‌نیا یادآور شد: 333 هزار و 430 نفر از 27 اسفندماه تا سوم فروردین ماه از مناطق روستایی بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: شمار گردشگران و بازدیدکنندگان ساکن روستاها، 315 هزار و 810 نفر طی شش روز اخیر به کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گزارش شده است. 


ویدیو مرتبط :
شرایط اقامت در اتریش برای ایرانیان - چگونه اقامت دائم آلمان را بگیریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

3.9میلیون مسافر در مازندران مقیم شدند


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از 28 اسفندماه تا پایان روز پنجم فروردین ماه سه میلیون و 901 هزار و 286 مسافر در استان اقامت کردند.

خبرگزاری مهر: دلاور بزرگ نیا عصر چهارشنبه در ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی در گفتگو با خبرنگاران گفت: تعداد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و پذیرایی دفاتر خدمات مسافراتی و مراکز حمل و نقل را چهار و 611 مورد بوده که هزار و 162 مورد بازدید روز گذشته صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: تعداد تشویق هایی که از مراکز مختلف صورت گرفت، 75 مورد و تعداد اخطارهای صادره نیز 84 مورد بوده است.

وی شمار تورهای مسافری وارده به استان را 45 تور بیان کرد و گفت: از این تعداد هفت تور روز گذشته به استان وارد شد.

بزرگ نیا، اظهار داشت: تاکنون 704 پرونده به تعزیرات حکومتی، دو میلیون و 24 هزار بازدید از مراکز فرهنگی و موزه ها، 412 گشت های کنترلی و نظارتی در استان انجام و سه هزار و 25 کیلوگرم مواد غذایی فاسد شده در استان کشف شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران، تعداد مانورهای هلال احمر 217 مورد، تعداد تصادفی های پذیرش شده 967 مورد، تعداد تلفات رانندگی و فوتی 12 مورد، توزیع بنزین معمولی و سوپور 32 میلیون و 834 هزار لیتر، توزیع نفتگاز 91 میلیون لیتر، توزیع سی ان جی هشت میلیون و 818 هزار و 607 مترمکعب بوده است.

بزرگ نیا یادآور شد: شمار نمایشگاههای فرهنگی، هنری و صنایع دستی در استان 112 نمایشگاه بوده است و کل ماموریتهای اوراژانش دو هزار و 33 ماموریت بوده است.