اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افطاری آشتی کنان در خانه قلعه نویی


علیرضا منصوریان به دفتر فتح الله زاده رفت تا در مورد ماندن مهدی رحمتی و جواد نکونام با مدیرعامل تیم صحبت کند.

روزنامه تماشا: علیرضا منصوریان به دفتر فتح الله زاده رفت تا در مورد ماندن مهدی رحمتی و جواد نکونام با مدیرعامل تیم صحبت کند.

 منصوریان بعد از پایان جلسه به فارس گفت: «بعد از جواد زرینچه، استقلال کاپیتانی در تیم ملی نداشته و از همین رو معتقدم که جواد نکونام به عنوان کاپیتان تیم ملی و یک استقلالی واقعی باید حفظ شود. خود من با جواد طی این چند وقت حرف زده ام و او خودش را یک استقلالی می داند و صد البته که ما هم او را یک استقلالی واقعی می دانیم. به نظرم این جلسه ای که برگزار شد خیلی مفید بود چون الان شرایط استقلال طوری است که باید همه استقلالی ها به این تیم برای قهرمانی آسیا کمک کنند و از همین رو فکر می کنم که ظرف امروز یا فردا همراه آقای فتح الله زاده، یک افطاری میهمان خانه امیر قلعه نویی باشیم تا همه چیز به خوبی پیش برود.»

منصوریان: با فتح الله زاده به خانه قلعه نویی می رویم


ویدیو مرتبط :
آشتی کنان جواد نکونام و امیر قلعه نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

متلک فردوسی پور به قلعه نویی در جریان آشتی کنان سرد با وی



 

اخبار ,اخبار ورزشی , متلک فردوسی پور به قلعه نویی

 

 اخبار ورزشی -  متلک فردوسی پور به قلعه نویی در جریان آشتی کنان سرد با وی

مدیرعامل استقلال امروز تلاش کرد امیر قلعه نویی و عادل فردوسی پور را با یکدیگر آشتی دهد که البته به نظر می رسد زیاد موفق نبود.

به گزارش جام نیوز، عصر پنج شنبه تیم رسانه ورزش (منتخب خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی ایران) در کمپ ناصر حجازی به مصاف تیم پیشکسوتان استقلال رفت.

 در این بازی نفراتی مانند، سیروس دین محمدی، مهدی هاشمی نسب، محمد نوری، بهروز پرورش خواه، علی چینی، علی جان ملکی و ... برای استقلال بازی کردند و چهره شاخص رسانه ورزش نیز عادل فردوسی پور بود.

علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال تماشاگر ویژه این بازی بود اما در اواخر مسابقه، امیر قلعه نویی نیز وارد ورزشگاه شد تا بازی را تماشا کند.

 در پایان بازی که با نتیجه 3 بر 1 به سود استقلال خاتمه یافته بود، فتح الله زاده به سمت فردوسی پور رفت و قلعه نویی را نیز صدا زد تا این دو با یکدیگر روبرو شده و به اختلافات خود پایان دهند.

 قلعه نویی به سمت فردوسی پور رفت و به او خسته نباشید گفت و با هم دست دادند اما خبری از روبوسی و برخورد گرم نبود تا مشخص شود دو طرف علاقه زیادی به همدیگر ندارند!

 از نکات جالب این بود که فردوسی پور به خاطر خراب کردن چند موقعیت گل با کنایه فتح الله زاده مواجه شد. مدیر آبی ها در جمع اعضای دو تیم گفت: «چه گلزنی شده این فردوسی پور.»

مجری 90 نیز با متلک به قلعه نویی گفت: «می شد دو گل بزنم ولی مراعات کردیم چرا که تیم تان روز گذشته در انزلی 4 گل خورد!» (در این لحظه چهره قلعه نویی دیدنی بود!)

 فتح الله زاده نیز برای اینکه پاسخ فردوسی پور را بدهد گفت: «آن سه گلی که باید در انزلی می زدیم را امروز به تیم شما زدیم!»
اخبار ورزشی - جام نیوز