اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افشین: می‌خواهم از سپاهان به اروپا برسم


مهاجم جدید سپاهان با رد داشتن صفحه‌ی اجتماعی و ابراز خرسندی از حضور در سپاهان می‌گوید می‌خواهد به اهدافش با سپاهان برسد.

ورزش سه: مهاجم جدید سپاهان با رد داشتن صفحه‌ی اجتماعی و ابراز خرسندی از حضور در سپاهان می‌گوید می‌خواهد به اهدافش با سپاهان برسد.

آرش افشین درباره ی پیوستنش به سپاهان و جداییش از فولاد به خبرنگار ورزش سه گفت: به هر حال شرایطی پیش آمد که نیاز به پیشرفت داشتم و با مشورت، این تصمیم را گرفتم. انصافا تصمیم سختی بود و ان‌شاءالله که به نفع فوتبالم شود. از همین جا ازآقای فرکی به خاطر زحماتی که برای من کشید تشکر می کنم و از او عذر خواهی می کنم. به هر حال وضعیت به گونه ای شد که با قراردادی دو ساله به سپاهان پیوستم و امیدوارم به اهدافم در این تیم برسم.

مهاجم هافبک جدید سپاهان در پاسخ به این سوال که چرا در صفحه ی اجتماعیش چندی پیش با نوشتن سلام استقلال، موجی را به راه انداخته بود که عده ای تصور کردند او بطور قطع آبی پوش می شود، بیان کرد: صاحب این صفحه من نیستم و بطور قطع طی روزهای آینده از کسی که آنرا اداره می کند، شکایت خواهم کرد. من یک بازیکن حرفه ای هستم و اصلا دلیلی ندارد که چنین مسئله‌ای را عنوان کنم. من برای کسی که به اسم من، آن صفحه را می چرخاند متاسفم و شک نکنید از او شکایت خواهم کرد.

بازیکن سال گذشته فولاد در ادامه از اهدافش در سپاهان گفت و افزود: هدفم حضوری قدرتمند در سه جام با سپاهان است. می خواهم قهرمانی در لیگ و آسیا را با این تیم تجربه کنم و به اروپا برسم. این مسئله دور از دسترس من نیست و در خودم این توانایی را می بینم. می خواهم در افتخار قهرمانی سپاهان من هم سهمی داشته باشم.

افشین در ادامه و در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است، از مسافران به جام جهانی برزیل باشد، گفت: من تمام تلاشم را می کنم که از مسافران تیم ملی به جام جهانی باشم. می خواهم نظر کی‌روش را جلب کنم و امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم تا او را تحت تاثیر قرار دهم. همه دوست دارند در جام جهانی باشند و من هم می خواهم این تجربه ی بزرگ را داشته باشم و به همین دلیل همه توانم را برای رسیدن به آن صرف خواهم کرد.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که چه زمانی به تیم سپاهان ملحق می شود، اظهار کرد: تیم سپاهان روز چهارشنبه از اردوی خارجیش به ایران باز می گردد و من تا آن زمان به تمرینات اختصاصی خودم مشغول خواهم بود و تلاش می کنم از فرم مطلوبم فاصله نگیرم.


ویدیو مرتبط :
آهنگ حامد همایون میروم | میروم از پس این قصه به جایی برسم، یا به هر آدمک بی سر و پایی برسم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشین: از استقلال و اروپا پیشنهاد دارم/ می‌خواهم تصمیم درستی بگیرم



آرش افشین,پیشنهاداستقلال به افشین

افشین: از استقلال و اروپا پیشنهاد دارم/ می‌خواهم تصمیم درستی بگیرم

مهاجم فولاد خوزستان می‌گوید درباره آینده‌اش هیچ چیز مشخص نیست و تلاش می‌کند بهترین تصمیم ممکن را بگیرد.

آرش افشین در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت مذاکراتش با باشگاه استقلال ابراز کرد: فعلا در همان حد مذاکرات اولیه قرار داریم.

در اهواز هستم و آینده اصلا مشخص نیست. از سه، چهار تیم دیگر هم پیشنهاد دارم و باید ببینم که شرایط کدامیک بهتر است.

اولویتم حضور در اهواز و فولاد خوزستان است. با این حال همه چیز در آینده روشن می‌شود.

او در ادامه افزود: حضور فولاد در آسیا در تصمیم‌گیری من موثر است. به هر حال باشگاه باید شرایطش را بگوید و من هم شرایطم را بگویم. حتی پیشنهاد خارجی هم دارم و مدارک لازمه را ارسال کرده‌ام و احتمال لژیونر شدنم هم وجود دارد.

مهاجم فولاد در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به صعود تیم ملی به جام جهانی بیان کرد: همچنان امیدوار به دعوت به تیم ملی هستم. در این دوره به تیم ملی دعوت نشده‌ام و این نظر آقای کی‌روش بود و من به او احترام می‌گذارم.

باید همه تلاش‌مان را بکنیم تا به جام‌جهانی برویم؛ چرا که اگر این گونه نشود کل فوتبال ایران متضرر خواهد شد. قطعا همه دوست دارند در تیم ملی حضور داشته باشند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. با این حال امیدوارم تیم ملی به جام‌جهانی صعود کند؛ چرا که توانایی‌اش را هم دارد.

او در ادامه باز هم درباره باشگاه بعدی‌اش صحبت کرد و افزود: برای حضور در تیم‌ها شرایطی دارم. جدا از مسائل مالی شرایط دیگری هم وجود دارد. در حال حاضر به خاطر مریضی دایی‌ام و امتحانات دانشگاهی تصمیم‌گیری را به هفته آینده موکول کرده‌ام.

می‌خواهم با یک جمع‌بندی درست پایه‌گذار پیشرفت فوتبالی‌ام شوم. در حال حاضر هدف‌ اصلی‌ام اروپاست اما می‌خواهم تصمیم درستی بگیرم؛ چرا که تصمیم امسالم پایه‌گذار آینده‌ام خواهد بود.

افشین در پایان با اشاره به عملکردش در فصل گذشته گفت: سال گذشته سال خوبی بود. تیم ما خوب بود و موفق شدیم سهمیه آسیا را کسب کنیم.

نتایج خوب‌مان را مدیون آقای فرکی هستیم. ایشان برای من خیلی زحمت کشید. از همین جا از آقای فرکی تشکر می‌کنم چرا که ایشان را خیلی اذیت کرده‌ام اما او مثل یک پدر با من برخورد کرد و من زحمات او را فراموش نمی‌کنم./ایسنا