اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افشای مشخصات LG G4 Pro


الجی پس از معرفی G4 تمرکز خود را بر روی فبلت G4 Pro گذاشته است، چنانکه بتازگی این دستگاه فبلت در بنچمارک GFXBench دیده شده است.

وب‌سایت TopInEarth: الجی پس از معرفی G4 تمرکز خود را بر روی فبلت G4 Pro گذاشته است، چنانکه بتازگی این دستگاه فبلت در بنچمارک GFXBench دیده شده است.

افشای مشخصات LG G4 Pro

فبلت اینده الجی به عنوان جانشینی برای G Pro 2 خواهد بود. مشخصات نزدیکی به G4 دارد و بهبود اندکی به همواره افزایش سایز در ان صورت گرفته است.

بر طبق بنچمارک ذکر شده فبلت اینده الجی درون نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن QHD بسته بندی خواهد شد. دارای چهار گیگابایت رم در عوض سه گیگابایت G4 می باشد.

افشای مشخصات LG G4 Pro

قلب تپنده این گوشی را تراشه شش هسته ای 1.8 گیگاهرتزی Snapdragon 808 کوالکام تشکیل خواهد داد. دوربین اصلی در سایز 16 مگاپیکسل و دوربین جلو در سایز 5 مگاپیکسل تهیه شده است.

اندروید5.1.1 بر روی تلفن اینده این شرکت اجرا خواهد شد. اطلاعاتی از جنس بدنه دستگاه در دست نیست، اما این احتمال هست که نسبت به G4 کیفیت ساخت بهتر یا حداقل برابر داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
مشخصات ظاهری LG G4

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مقایسه تخصصی LG G4 و HTC M9


LG G4، جدیدترین عضو از پرچمدار اندرویدی الجی است و در چند اپشن شامل اولین مشخصه ها است. در مقایسه، g4 در مقابل یکی از بهترین های htc برای این فصل یعنی One M9 خواهد بود.