اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افشای راز یک جنایت در پزشکی قانونی مشهد



اخبار حوادث - افشای راز یک جنایت در پزشکی قانونی مشهد

پزشکی قانونی مشهد، راز مرگ جوانی را که عنوان می شد به خاطر استعمال مواد مخدر جان باخته است فاش کرد و بدین ترتیب پرونده جنایی دیگری مقابل قاضی ویژه قتل عمد گشوده شد.

به گزارش خراسان، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح ماجرای این جنایت گفت: در آغازین روزهای سال جاری، مرگ مشکوک مردی در شهرک امام علی(ع) به پلیس آگاهی گزارش شد که بلافاصله کارآگاهان اداره جنایی در کنار قاضی ویژه قتل عمد به محل حادثه عزیمت کردند.

در بررسی های اولیه هیچ گونه علایم ظاهری که نشان از وقوع جنایت باشد مشخص نشد و جسد مرد جوان که صاحبخانه نیز بود برای انجام معاینات به پزشکی قانونی حمل شد.

سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی افزود: در حالی که بررسی ها در این باره ادامه داشت برادر بزرگ تر متوفی با بیان این که برادرش به خاطر استعمال مواد مخدر جان سپرده است خواستار صدور جواز دفن شد اما از سوی دیگر خواهران متوفی اعلام کردند که به مرگ برادرشان مشکوک هستند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در همین هنگام پزشکان قانونی نظر دادند که وی به خاطر شکستگی دنده های قفسه سینه و ضرباتی که به سرش وارد شده جان باخته است. با این نظر، پرونده در اداره جنایی پلیس آگاهی مورد رسیدگی قرار گرفت و کارآگاهان با صدور دستوراتی از سوی «قاضی موحدی راد» تحقیقات گسترده ای را آغاز کردند.

وی اضافه کرد: در بررسی های اولیه برادر بزرگ تر مقتول به همراه یکی از دوستانش دستگیر شد که پس از گذشت حدود ۲ ماه از این ماجرا، برادر بزرگ تر به قتل برادرش اعتراف کرد و گفت: ما می خواستیم از او مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای شراکت در خرید کمپرسی بگیریم و آن شب به منزل برادرم رفته بودیم که درگیری بین ما رخ داد و ما پس از آن که ضرباتی را به وی وارد کردیم دست و پایش را هم بستیم و از خانه خارج شدیم اما ۲ روز بعد او مرده بود. به همین خاطر همه آثار را از بین بردیم تا مرگ او طبیعی جلوه کند. تحقیقات بیشتر در این باره ادامه دارد. 

اخبار حوادث - خراسان

 


ویدیو مرتبط :
افشای راز جنایت سه زن توسط بهاره رهنما و دوستانش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشای راز جنایت با خارج‌شدن پیرمرد از كما



افشای راز جنایت با خارج‌شدن پیرمرد از كما

دزدان جنایتكار وقتی با حمله به زوج سالخورده‌ای می‌خواستند خانه را ترك كنند نمی‌دانستند پیرمرد زنده خواهد ماند.

به گزارش ایران پلیس ثانیه‌شماری می‌كند تا پیرمرد از كما خارج شده و راز دزدان بی‌رحم را فاش كند. ساعت 10 شب 18مردادماه سال‌جاری ماجرای جنایتی هولناك كه در آن پیرزن از پای درآمده بود به پلیس 110 شهریار مخابره شد و تیمی از مأموران كلانتری مركزی شهریار برای بررسی ماجرا پای در قتلگاه این زن گذاشتند. هنگامی كه مأموران وارد خانه ویلایی شدند با بدن بی‌جان پیرزن كه با ضربات چاقو و غرق در خون بود روبه‌رو شدند و بازپرس كشیك دادسرای شهریار را در جریان گذاشتند.

مردی با حضور بازپرس كشیك در صحنه قتل به وی گفت: من هر شب به این زوج پیر سر می‌زنم و به اوضاع زندگی آنان رسیدگی می‌كنم، امشب همانند شب‌های گذشته برای سرزدن به آنان به مقابل در آمدم، هر چقدر زنگ زدم كسی جوابگو نبود، با كلیدی كه داشتم وارد خانه شدم. پس از اینكه وارد پذیرایی شدم با تعجب دیدم كه بیشتر وسایل خانه در جای خودشان نیستند و هر چقدر پیرمرد و پیرزن را صدا زدم، جوابی ندادند. احساس بدی داشتم و احتمال می‌دادم كه اتفاق شومی افتاده باشد، بنابراین برای بررسی موضوع وارد اتاق شدم و با جسد بی‌جان پیرزن كه غرق در خون بود روبه‌رو شدم و كمی آن طرف‌تر نیز همسر وی را دیدم كه وی نیز بیهوش بود، وقتی به پلیس و اورژانس زنگ زدم تا برای كمك بیایند متوجه شدم پیرمرد به سختی نفس می‌كشد و زنده است كه با آمدن اورژانس، تیم پزشكی وی را برای معالجه به بیمارستان انتقال دادند.

در ادامه تیمی از كارآگاهان جنایی شهریار به دستور بازپرس كشیك مأموریت یافتند تا سرنخی از عاملان جنایت بیابند، بدین ترتیب پلیس با تجسس در خانه پیرمرد دریافتند دزدان برای سرقت وسایل خانه به داخل آمده‌اند و پس از اینكه متوجه شدند آنان در خانه هستند پیرزن را با ضربات چاقو به كام مرگ فرستاده‌اند و پیرمرد را نیز به آستانه مرگ كشانده‌اند و به خیال اینكه وی نیز به قتل رسیده است با خیالی آسوده دست به سرقت زده‌اند. بر این اساس كارآگاهان برای بررسی‌های بیشتر به بیمارستان رفتند، ولی شواهد نشان می‌داد پیرمرد به دلیل شدت جراحات در كما به سر می‌برد.

بنا بر گزارش ، تیمی ویژه از كارآگاهان برای ردیابی عاملان جنایت در حال بررسی سرنخ‌هایی از آنان هستند و یك مظنون در این رابطه دستگیر شده است و كارآگاهان منتظر هستند كه تنها شاهد قتل پیچیده در خانه ویلایی از كما خارج شود تا بتواند سرنخ‌های جدیدی در اختیارشان قرار دهد./ایران