اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افشای راز مرد شیاد با جسارت مدیر مدرسه



افشای راز مرد شیاد با جسارت مدیر مدرسه

مرد شیاد با برگه های اخطار قطع فوری آب وقتی به در مدرسه ای در كرج رفت، به ایستگاه زندان پا گذاشت.

حوادث - به گزارش ایران، سرهنگ خیرخواهان، رئیس پلیس كرج به شوك گفت: چند روز پیش در گزارشی مبنی بر درگیری در یكی از مدارس سطح حوزه استحفاظی كلانتری 41 خرمدشت، رسیدگی به این پرونده در دستور كار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: وقتی ماموران به مدرسه رسیدند، مدیر مدرسه با در دست داشتن چند برگ كاغذ اخطاریه قطع آب مربوط به شركت آب كمالشهر كرج، خود را به واحد گشت رساند.

 

سرهنگ خیرخواهان در بیان اظهارات وی گفت: بررسی ها نشان داد یك مرد با مراجعه به مدرسه و در نقش مامور آب با دستگاه تقلبی پلمب تهدید به قطع آب كرده كه مدیر مدرسه از وی كارت شناسایی خواسته.

وقتی مرد شیاد كارت نداده، بین آنها درگیری رخ داده و مامور قلابی پا به فرار گذاشته است.

با روشن شدن موضوع، ماموران به همراه مدیر به گشتزنی در سطح حوزه پرداختند و موفق به شناسایی مامور قلابی شدند و در یك عملیات ضربتی، وی را دستگیر كردند.

 

در بازجویی های پلیسی «علیرضا» پذیرفت كه با در دست داشتن برگه های اخطاریه قطع فوری سفید بدون امضا و در حالی كه یك دستگاه پلمب تقلبی در اختیارش بود، به در خانه ها و ادارات رفته و به اخاذی می پرداخت.

 

سرهنگ خیرخواهان در پایان از مردم خواست اگر چنانچه با موارد مشابه به ماموران قلابی از هر نهاد و سازمانی مواجه شدند، از آنها درخواست كارت شناسایی معتبر و حتی در صورت لزوم، اقدام به استعلام اعتبار و درستی مدارك شناسایی و ادعای آنان كنند تا در دام شیادان گرفتار نشوند./ایران

 

 

 


ویدیو مرتبط :
افشای راز شعبده بازی توسط مرد نقابدار قسمت 1 ( از دست ندید )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشای راز قتل دختر جوان در سرایداری مدرسه



افشای راز قتل دختر جوان در سرایداری مدرسه

سیدخلیل سجادپور -پس از ۱۱ماه کار اطلاعاتی پلیس آگاهی خراسان رضوی روی پرونده دختر جوانی که در اتاق سرایداری یک مدرسه به قتل رسیده بود، سرانجام متهم این پرونده دستگیر شد و جزئیات این جنایت را تشریح کرد.

حوادث-  به گزارش خراسان، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی، درباره چگونگی وقوع قتل و دستگیری متهم این پرونده جنایی به خراسان گفت: در تاریخ 91.6.25 مرگ مشکوک دختر ۳۶ساله ای که سرایدار یک مدرسه در مشهد بود، به پلیس گزارش شد.

 سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی افزود: اگرچه تحقیقات مقدماتی توسط قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد در زمان وقوع حادثه) و کارآگاهان اداره جنایی با توجه به ظواهر امر حاکی از وقوع قتل بود اما طولانی شدن روند اظهارنظر قطعی پزشکی قانونی درباره علت مرگ این دختر موجب شد دامنه تحقیقات محدود شود.

 وی اضافه کرد: با گذشت حدود ۵ماه از وقوع حادثه، کمیسیون پزشکی علت مرگ دختر را خفگی اعلام کرد و بدین ترتیب بررسی های پلیسی وارد مرحله جدیدی شد. این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با توجه به اهمیت ماجرا، گروهی از کارآگاهان زبده شعبه قتل به فرماندهی سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی) با راهنمایی و نظارت قاضی ویژه قتل عمد، عملیات اطلاعاتی خود را درباره این پرونده ادامه دادند تا این که کارآگاهان با پیگیری سرنخ های موجود و بررسی شماره تلفن های آخرین افرادی که مقتوله با آن ها در تماس بود، به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد جوانی با ارسال پیامک و یا به صورت تلفنی با مقتول ارتباط داشته است.

بنابراین ردیابی تماس ها، کارآگاهان را به استان اصفهان کشاند اما متهم جوان از آن محل گریخته بود که این موضوع دوباره گره کوری را در پرونده ایجاد کرد. سرهنگ بیدمشکی با اشاره به ادامه تحقیقات در تبریز و دیگر شهرهای کشور که احتمال اختفای وی وجود داشت، خاطرنشان کرد: کارآگاهان در ادامه عملیات غیرمحسوس خود دریافتند که متهم مذکور از چندی قبل به یزد گریخته و در یکی از معادن این شهر مشغول به کار شده است.

بنابراین گروهی از کارآگاهان به سرپرستی سرگرد محمدی (رئیس شعبه قتل)، مأموریت یافتند تا با جمع آوری اطلاعات به دست آمده، عملیات دستگیری وی را آغاز کنند.
سرهنگ حسین بیدمشکی تصریح کرد: پس از اطمینان از وجود متهم در یزد، کارآگاهان با دستورات ویژه قاضی شاکر، عازم یزد شدند و در یک عملیات غافلگیرانه متهم ۲۴ساله  را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی افزود: متهم این پرونده جنایی روز گذشته به مشهد منتقل شد و در بازجویی ها گفت: با گرفتن شماره تلفن اتفاقی با مقتوله آشنا شدم و پس از مدتی به مشهد آمدم اما وقتی طلاهای او را دیدم وسوسه شدم و نقشه سرقت طلاهایش را کشیدم به همین منظور با او در اتاق سرایداری مدرسه قرار گذاشتم ودر یک لحظه او را هل دادم که پشتش به میز خورد و با صورت به زمین افتاد و من پس از سرقت ۵النگو، گردنبند و انگشتر به اصفهان گریختم. در آن جا نیز طلاهای مسروقه را به یک طلافروشی که از آشنایانم بود به مبلغ یک میلیون تومان فروختم.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشاره به اعترافات متهم اضافه کرد: طبق بررسی ها این احتمال وجود دارد که متهم دستگیر شده با فریب دختران دیگری به بهانه ازدواج از آن ها نیز سرقت کرده باشد که تحقیقات در این باره نیز ادامه دارد./خراسان