اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افشای راز قتل مادر از سوی 2 دختر دانش‌آموز



اخبار ,اخبار حوادث ,قتل مادر از سوی 2 دختر

 

اخبار حوادث - پدر خانواده به رغم دروغ‌پردازی‌ نتوانست خود را بی‌گناه نشان دهد
افشای راز قتل مادر از سوی 2 دختر دانش‌آموز

جزئیات قتل مادری در غیاب دو دختر دانش‌آموزش با اعتراف‌های تکاندهنده شوهرش فاش شد.

بچه‌ها در بازگشت از مسیر مدرسه پدر را در حال انتقال جسدی دیدند و همزمان با دخالت پلیس جنازه مادرشان در کوچه‌های خلوت خیابان فلسطین ساری پیدا شد.

 

در جریان این جنایت پیکر بی‌جان زنی در حالی‌که لابه‌لای پلاستیک پیچیده و دریکی از کوچه‌های خلوت خیابان فلسطین رها شده بود، پیدا شد.بنا بر این گزارش، ساعت 14 ظهر 24 اسفند ماه سال 92 دو دختر بچه دانش‌آموز وقتی از کلاس درس به خانه بازگشته و با اوضاع به‌هم ریخته  اتاق‌ها روبه‌رو شدند با احساس این‌که باید حادثه ناگواری برای مادرشان رخ داده باشد، با دایی خود تماس گرفتند.


این دختران دانش‌آموز در تماس‌های تلفنی با خانواده مادری‌شان ادعا کردند وقتی از مدرسه به خانه بازگشته‌اند با وضع آشفته پدرشان که در حال انتقال جسد بود روبه‌رو شده سپس با ورود به خانه متوجه به‌هم ریختگی و آغشته بودن در و دیوار به خون شده‌اند.


بدین ترتیب دایی بچه‌ها با عجله خود را به خانه خواهرش رساند. وی با مشاهده غیبت خواهرش و صحنه جنایت با  پلیس 110 تماس گرفت.


دایی خانواده که پلیس  است با احتمال این‌که دامادشان برای از بین بردن آثار بر جای مانده به خانه باز خواهد گشت سر کوچه به کمین نشست و بعداز نیم ساعت دید دامادشان با پژوی نقره‌ای در حال بازگشت است با خونسردی پیش رفت و با بی‌اطلاع جلوه دادن خود سرگرم صحبت با وی شد.


دقایقی بعد با حضور نیروهای پلیس در محل حادثه،  داماد مرموز به نام «ناصر» درباره ماجرای غیبت همسرش تحت بازجویی قرار گرفت. ناصر در حالی‌که ادعا می‌کرد  همسرش ساعاتی پیش برای انجام کاری از خانه بیرون رفته و هنوز بازنگشته است سعی کرد خود را در این باره بی‌اطلاع نشان دهد اما وضع به‌هم ریخته خانه و لکه‌های خون روی لباس و داخل خودرو‌اش  باعث شد مأموران وی را بازداشت کنند.


در حالی‌که مأموران آگاهی قصد داشتند ناصر را برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل کنند، نیروهای گشت کلانتری 13 ساری از پیدا شدن جسد یک زن خبر دادند.
بدین ترتیب دایی خانواده همراه ناصر و مأموران پلیس به محل کشف جسد راهنمایی شدند. قربانی حادثه در حالی‌که لباس بیرون از خانه بر تن داشت به قتل رسیده ولای پلاستیکی پیچیده و در گوشه‌ای رها شده بود.


با حضور دایی جوان در محل حادثه، مشخص شد جسد متعلق به خواهر 52 ساله‌اش به‌نام فاطمه است.


ناصر در جریان بازجویی‌ها در اعتراف  خود  اعلام کرد همسرش را به‌خاطر بروز اختلاف‌هایی به قتل رسانده است، سپس با حضور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب ساری وی به بازسازی صحنه جنایت پرداخت.


با وجود اعتراف‌های نخست، ناصر در ادامه تحقیقات قضایی ادعا کرد از ماجرای قتل همسرش اطلاعی نداشته و احتمال دارد بچه‌های زن اولش وی را از پای در آورده باشند. از آنجایی‌که جسد قربانی حادثه در فاصله کمی تا محل زندگی بچه‌های زن اولش پیدا شده بود، فرضیه احتمال دست داشتن آنان در این ماجرا مطرح شد و بررسی‌های تخصصی نشان داد این ادعاها فقط یک پاپوش است.


از سوی دیگر قاتل ادعا  کرد همسرش در بیرون از خانه به قتل رسیده است و برای اثبات ادعاهای خود به پوشش همسرش اشاره کرد. این در حالی بود که بر اساس بررسی‌های پلیس، قربانی حادثه داخل آشپزخانه  از پای در آمده بود.


این داماد که چاره‌ای جز اعتراف نداشت، گفت: از مدت‌ها پیش با زن دومم دچار اختلاف شده و از یک ماه قبل قصد داشتم وی را بکشم بنابراین  روز حادثه در حالی‌که بچه‌هایم در مدرسه بودند بر سر مسائلی با وی جر و بحث کرده و سرانجام او را به قتل رساندم. ناصر برای این‌که بچه‌های زن قبلی‌اش را به‌عنوان عامل قتل همسر دومش معرفی کند  جسد را لای پلاستیکی پیچیده و در نزدیکی محل زندگی آنها رها کرده بود.


دایی دختران در این باره گفت:خواهرم پس از هفت سال زندگی با شهیدی  که از پرسنل پلیس -ژاندارمی سابق- بود و در حالی که 11سال از شهادت وی می‌گذشت با اصرار اطرافیان و بستگان پذیرفت با ناصر که ظاهری موجه داشت ازدواج کند. وی ادامه داد:با گذشت مدت کوتاهی از ازدواج آنها معلوم شد رضایتنامه کتبی که ناصر از زن اولش برای ازدواج مجدد ارائه داده با تهدید و شکنجه گرفته بود و تنها هدفش از ازدواج با خواهرم بهره‌مندی از وضع مالی مناسب وی بود.


ناصرکم‌کم خواهرم را تحت فشار قرار داد تا خانه‌اش را به نامش بزند اما با مقاومت فاطمه روبه‌رو شد.با وجود همه مشکلات  تصور می‌کردیم با تولد بچه‌ای زندگی آنها خوب می‌شود اما با وجود به دنیا آمدن دو دختر بازهم تغییری در زندگی خواهرم به‌وجود نیامد.


برادر قربانی حادثه افزود:حتی زمانی که نخستین بچه خواهرم سه  ساله بود اطلاع پیدا کردیم او دست وپای خواهرم  را بسته و با پاشیدن نفت قصد داشته وی را به آتش بکشد، اما وقتی متوجه شده خواهرم از ترس بی‌هوش شده او را رها کرده‌است.


وقتی وضع را این‌گونه دیدیم  با مراجعه به دادگاه خانواده سعی کردیم طلاق خواهرم را بگیریم اما ناصر هر بار با واسطه قرار دادن بزرگان فامیل و با چرب‌زبانی مانع می‌شد.
چند سال پیش سرانجام ناصر با طلاق موافقت کرد اما شرط گذاشت خواهرم ازمهریه 50 سکه‌ای‌اش بگذرد، خواهرم نیز قبول کرد تا در ازای سرپرستی دو دخترش مهریه‌اش را ببخشد.

 

پس از این‌که خواهرم مهریه خود را بخشید  متهم اعلام کرد مگر قیمت بچه‌هایم 50 سکه است و از خواهرم مابه‌التفاوت قیمت بچه‌ها را درخواست کرد.به این ترتیب خواهرم بار دیگر  برای این‌که بچه‌هایش را از دست ندهد به زندگی با وی تن داد. بنابر این گزارش، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب ساری با توجه به مدارک موجود در پرونده، ناصر را تا انجام تحقیقات تکمیلی با صدور قرار قانونی در اختیار مأموران آگاهی قرار داد.

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 


ویدیو مرتبط :
قتل سه دانش آموز مسلمان در آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشای راز قتل دختر و پسر جوان در دادگاه



افشای راز قتل دختر و پسر جوان در دادگاه

مرد جوان که به همدستی دو متهم فراری نقشه قتل زنی و مرد مورد علاقه او را طراحی و اجرا کرده بودند در دادگاه کیفری به دفاع از خود پرداخت.

 

قتل, قتل عمد, اخبار حوادث, حوادث ایران و جهان

 

به گزارش خبرنگار مهر، 15 اردیبهشت سال 89 مردی با مراجعه با دادسرای شیراز با طرح شکایتی از ناپدید شدن دختر 20 ساله خود به نام "نازنین" خبر داد.

او در شکایتش به ماموران گفت: دیروز دخترم برای دیدن یکی از دوستانش از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. در این مدتم به هر جا که احتمال می‌دادم به آنجا رفته باشد سر زده اما هیچ اثری از او به دست نیامد.

پس از این شکایت پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

 

ماموران در جریان تحقیقات و بررسی تماس‌ها‌ی نازنین دریافتند او با پسر جوانی به نام اشکان ارتباط پنهانی دارد.

با کشف این سرنخ ماموران سراغ اشکان رفته و دریافتند او نیز از چند روز قبل به طرز مرموزی ناپدید شده است.

تیم پلیسی در ابتدا با طرح دو فرضیه قتل دختر جوان و فرار او به همراه پسر مورد علاقه‌اش تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه آغاز کردند. در حالی که هیچ ردی از اشکان و نازنین نبود مردم چوپانی با مراجعه به ماموران گرفت که جسد سوخته دو نفر را در حاشیه شهر پیدا کرده است.

در ادامه تیمی از ماموران همراه بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شده و در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد جسد متعلق به زن و مردم جوانی است که پس از قتل به آتش کشیده شده‌اند. از سوی دیگر با بررسی پرونده افراد فقدانی مشخص شد جسد متعلق به نازنین و اشکان می‌باشد.

 

تیم جنایی که در برابر پرونده قتلی هولناک قرار داشت، تحقیقات خود را بر روی بستگان نازنین متمرکز کرده و یکی از اقوام دور دختر جوان را در این زمینه دستگیر کردند.

مرد متهم در بازجویی‌ها با اعتراف به این قتل گفت: با همدستی دو نفر دیگر دختر و پسر جوان را کشته و جسد آنها را به آتش کشیدیم. پس از این جنایت دو همدستم فراری شدند اما من از سوی پلیس دستگیر شدم.

با تکمیل تحقیقات و در حالی که هیچ ردی از دو م تهم فراری پرونده در دسترس نبود بازپرس جنایی شیراز با صدور کیفرخواست خواستار محاکمه متهم دستگیر شده شد.

در جلسه دادگاه که در شعبه دوم دادگاه کیفری استان فارس برگزار شد نماینده دادستان با تشکیل کیفرخواست خواستار مجازات متهم شد. در ادامه نیز اولیای دم قربانیان برای مرد جنایتکار درخواست قصاص کردند.

 

متهم به قتل نیز پس از قرار گرفتن در جایگاه در دفاع از خود گفت: ارتباط نازنین با مرد جوان باعث شده بود آبروی ما پیش همسایه‌ها و فامیل برود به همین خاطر برای از بین بردن این لکه ننگ تصمیم به قتل آنها گرفتیم. روز حادثه نازنین و اشکان را به بهانه‌ای به خارج شهر برده و با ضربه‌های سنگین آ‌نها را از پای در آوردیم سپس برای اینکه ردی از خود باقی نگذاریم جسد آنها را به آتش کشیدیم.

 

قاضی عرفانی زاده رئیس شعبه دوم دادگاه کیفری و 4 قاضی مستشار پس از بررسی ادعای متهم ختم رسیدگی را صادر کرده و برای تصمیم گیری در این رابطه وارد شور شده است.