اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افشای حلقه جنسی ۳نفره در امریکا ...



 

 

اخبار ایران آخرین اخبار

 

 

افشای حلقه جنسی ۳نفره در امریکا و خانه​ای که ۱۵۰ زن به آن رفت و آمد داشتند/کتاب - یک افسر سابق نیروی دریایی آمریکا در کتاب خاطراتش از روابط جنسی و همجنس گرایی افراد مشهور زمان خود پرده برداشته است.

 

« اسکاتی باورز» 88 ساله در کتاب جدیدش ادعا می کند در سالهای 1940 گرداننده یک حلقه فساد در آمریکا بوده است که از اعضای اصلی آن می توان به بازیگران مشهور هالیوود مثل گری گرانت، راک هادسون، جرج کاکور، کاترین هاپرن و ویون لیگ اشاره کرد که در زمان خود جزء برترین بازیگران هالیوود بودند.

وی در این کتاب با عنوان «خدمت تمام وقت» از زندگی خصوصی و محرمانه ستاره های هالیوود و دو تن از اعضای خانواده سلطنتی انگلیس پرده برمی دارد. وی می گوید که حلقه ای سه نفره با پادشاه انگلیس ادوارد هشتم و همسرش والیس سیمپسون داشته است که برای آنها شرکای جنسی محرمانه دست و پا می کرده است.

در این کتاب که قرار است در 14 فوریه سال جاری منتشر شود، لیونل فریدبرگ خاطرات این افسر سابق نیروی دریایی را به رشته تحریر درآورده است. اسکاتی اعتقاد دارد فاش کردن این اسرار به هیچکس ضرر نمی رساند چراکه تمام این افراد مرده اند ولی بهتر است مردم از وضعیت زندگی ستاره های هالیوود در گذشته و زمان حال آگاه شوند.

اسکاتی اعتراف می کند که مکانی به نام هیپارن را تاسیس کرده بود که در آن حدود 150 زن رفت و آمد داشتند. وی می گوید ایده راه اندازی این مرکز در زمان کار در یک ایستگاه گازرسانی نزدیک استودیو پارامونت به ذهنش رسیده است. وی می گوید زمانی که در آن ایستگاه کار می کردم والتر پیگون نزد من آمد و تقاضای راه اندازی این کار را کرد..../خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
دوست پسرم تهدیدم کرده به افشای رابطه های جنسی که باهاش داشتم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات جنجالی سفیر امریکا: مردان برای مسائل جنسی به فیلیپین می ایند



 

 

اظهارات نسنجیده سفیر امریکا در فیلیپین جنجال افرین شده است.

به گزارش انتخاب به نقل از الجزیره، هاری توماس ، سفیر امریکا در فیلیپین در اظهاراتی اخیرا گفته است حدود چهل درصد از همه مردانی که به فیلیپین سفر می کنند از جمله مردانی که از امریکا به این کشور می ایند، برای مسائل جنسی به فیلیپین می ایند.

همین اظهارات سبب شده است از سفیر امریکا در فیلیپین خواسته شود به علت اظهاراتش درباره وضع تجارت جنسی در فیلیپین عذرخواهی کند.

این سخنان هاری توماس سبب خشمگین شدن بسیاری از اعضای پارلمان فیلیپین شده است.

یکی از سناتورهای فیلیپینی به نام پانفیلو لاکسون گفته است که هاری توماس باید از مردم فیلیپین عذرخواهی کند یا اینکه چمدانهایش را ببنددو به علت بیان اظهارات نسنجیده، غیردیپلماتیک و توهین امیز به کشورش بازگردد.

مردم فیلیپین می گویند این سخنان سفیر امریکا در فیلیپین به غرور ملی فیلیپینی ها اسیب رسانده است.

وزارت امورخارجه ، وزارت گردشگری و دفتر ریاست جمهوری فیلیپین به شدت فوق به اظهارات این مقام امریکایی واکنش نشان نداده اند.

دولت فیلیپین به شدت خواهان گسترش صنعت گردشگری است و می خواهد تا سال دو هزار و شانزده، تعداد گردشگران خارجی را که به فیلیپین سفر می کنند به دو برابر افزایش بدهد و به شش میلیون نفر در هر سال برساند..../تحلیل:انتخاب