اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افشای جزئیات تازه از پرونده قتل



 

 

 

 

با پیشرفت تحقیقات جزئیات جدیدی از اعمال مجرمانه جوان متهم به قتل برملا شد. ساعت ۸ شب ۲۸ مهر امسال مأموران كلانتری ۱۶۰ خزانه از وقوع یك شلیك گلوله و زخمی شدن یك مرد با خبر شدند.


مأموران با حضور در محل حادثه دریافتند یك مرد ۴۰ ساله به نام عباس بر اثر اصابت یك گلوله به بدنش به شدت زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان هفتم تیر به قتل رسیده است.


روشن ، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران درباره این پرونده گفت: تحقیقات نشان داد این فرد به مغازه‌داران مدعی شده‌ است جوان ۱۹ ساله‌ای به نام حسین وی را به قتل رسانده ‌است.

 

وی افزود: تحقیقات آغاز شد تا اینكه یك مرد جوان به نام حسین ۱۹ ساله دستگیر شد و از وی یك قبضه سلاح كمری به همراه خشاب و گلوله به دست آمد. این فرد در ابتدا مدعی شد از قتل عباس اطلاعی ندارد اما سپس به ارتكاب قتل اعتراف كرد و مدعی شد به عباس مقدار زیادی داروهای نیروزا و مكمل‌های غذایی داده است و بر سر تسویه حساب پول آن با یكدیگر درگیر شده‌اند.

 

بازپرس روشن گفت: تحقیقات ادامه یافت تا اینكه این فرد در ادعایی تازه مدعی شد كه اسلحه متعلق به عباس بوده است و عباس به سمت وی نشانه رفته اما در یك زد و خورد متوجه شلیك شدن گلوله و مرگ عباس شده است.

 

وی اضافه كرد: این بار تحقیقات توسط كارشناسان سلاح آغاز شد اما مشخص شد مسیر تیر به گونه‌ای بوده كه حسین شلیك كننده بوده است و امكان شلیك تیر به صورت بی‌هدف منتفی شد.

 

همچنین مشخص شد حسین تعدادی از فشنگ‌ها را به یكی از دوستانش داده تا وی فشنگ‌ها را به دست پدرش برساند كه همین امر نشان داد حسین از پیش تصمیم به این كار گرفته است.

 

بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران گفت: پدر حسین به اتهام اختفای ادله جرم دستگیر و بازداشت شد اما مدعی شد پسرش تا كنون دست به هیچ اقدام مجرمانه‌ای نزده است.

 

روشن افزود: تحقیقات پیشرفت‌های خوبی داشت تا اینكه مشخص شد حسین در ۳ اداره مختلف و پایگاه مختلف پلیس آگاهی پرونده مفتوح دارد و تحت تعقیب است.

 

در سوابق حسین مشخص شد این فرد به اتهام سرقت مسلحانه و همچنین زورگیری مدتهاست فراری است و با چندین نفر از دوستانش باندهای مختلف سرقت را پایه‌ریزی كرده است.







ویدیو مرتبط :
افشای جزئیات جدید فساد 12هزار میلیاردی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات جدید از پرونده قتل در باشگاه بیلیارد



جزئیات جدید از پرونده قتل در باشگاه بیلیارد

با دستگیری یکی دیگر از متهمان پرونده جنایت در باشگاه بیلیارد و اعترافات وی، این پرونده جنایی وارد مرحله جدیدی شد.

به گزارش خراسان، در پی نزاعی که سال گذشته در یک باشگاه بیلیارد در منطقه قاسم آباد مشهد رخ داد نوجوانی با وارد کردن ضربه ای با چوب بیلیارد به سرش، مجروح شد و پس از چند ماه بستری در مراکز درمانی، جان خود را از دست داد. در پی مرگ این نوجوان، پرونده نزاع از مجتمع قضایی شهید کامیاب به شعبه ویژه قتل عمد واقع در مجتمع قضایی شهید قدوسی ارسال شد و زیرنظر قاضی اسماعیل شاکر مورد بررسی قرار گرفت. مقام قضایی پس ازمطالعه دقیق پرونده با توجه به شکایت اولیای دم دستور دستگیری متهمی به نام «ر» را صادر کرد.

این جوان که توسط ماموران کلانتری کاظم آباد و ساعتی پس از صدور دستور قضایی دستگیر شده بود در اولین جلسه بازپرسی ارتکاب جنایت را انکار کرد و مدعی شد در نزاع مذکور جوان دیگری نیز حضور داشته است. این در حالی بود که متهم دستگیر شده خود را ۱۷ ساله معرفی کرد و به این منظور مقام قضایی با صدور قرار قانونی وی را به کانون اصلاح و تربیت معرفی کرد اما کارکنان کانون اصلاح و تربیت در همان مراحل اولیه به جثه این متهم مشکوک شدند و احتمال دادند که سن وی بیشتر از ۱۷ سال باشد اما این متهم هیچ گونه مدرکی در ارتباط با سن قانونی خود ارائه نکرد و گفت: شناسنامه و مدارک شناسایی اش گم شده است اما بررسی های ماموران مشخص کرد متهم مذکور در ابتدای دستگیری و بازجویی های انجام شده در کلانتری خود را ۱۹ ساله معرفی کرده است بنابراین ز با استناد به اظهارات متهم، وی را با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان کرد. از سوی دیگر جوان ۲۱ ساله دیگری در پی اعترافات متهم مبنی بر این که وی نیز در نزاع حضور داشته، روز بعد از این ماجرا توسط ماموران انتظامی دستگیر شد اما او در جلسه بازپرسی ارتکاب جنایت را به گردن نگرفت و عنوان کرد در این نزاع افراد دیگری هم شرکت داشتند و این نزاع دسته جمعی بوده است.

گزارش خراسان حاکی است: در پی اعترافات این جوان، قاضی شاکر، وی را با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان کرد و دستور داد تا ماموران انتظامی افراد دیگری را که متهم مدعی است در نزاع حضور داشتند دستگیر کنند.به دنبال دستورات ویژه ای که از سوی مقام قضایی صادر شده است، تلاش کارآگاهان برای دستگیری متهمان دیگر این پرونده همچنان ادامه دارد./خراسان