اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افشای ثروت کلان خانواده آقای رئیس جمهور


یک روزنامه ترکیه‌ای فاش کرد: پسر اردوغان، در گران‌ترین جای این کشور دفتری 150 میلیون دلاری دارد.

پایگاه خبری العالم: یک روزنامه ترکیه‌ای فاش کرد: پسر اردوغان، در گران‌ترین جای این کشور دفتری 150 میلیون دلاری دارد.

روزنامه الاهرام به نقل از روزنامه ترکیه‌ای «سوزجو» نوشت، بلال اردوغان، پسر رئیس‌جمهور ترکیه، شرکت‌هایی که در زمینه حمل و نقل دریایی داشت را به دفتر جدیدش در منطقه «بلربی» منتقل و ساختمان چهار طبقه‌ای با مساحتی بالغ بر 10 هزار و 500 متر مربع در آن احداث کرد. خرید زمین و احداث ساختمان در این منطقه، 340 میلیون لیره ترکیه (معادل 150 میلیون دلار) هزینه داشت. حراست از دفتر جدید شرکت، به نیروهای امنیتی غیر نظامی و نیروهای دارای لباس رسمی واگذار شده است.

همچنین دفتر شرکت انتقال نفت که صاحب آن «ضیاء ایلجان» شوهر خواهر اردوغان و «مصطفی اردوغان» عموی رئیس‌جمهور است، به منطقه «توزلا» در اسلامبول منتقل شد. شرکت سهامی «بی.ام.زی» که در زمینه حمل و نقل دریایی و ساخت کشتی فعال است، نیز به نام بلال اردوغان، مصطفی اردوغان و ایلجان، در اسناد تجاری ثبت شد.

روزنامه چپگرای سوزجو تاکید کرد: خاندان اردوغان، در زمینه حمل و نقل دریایی بسیار پیشرفت کرده و با امضای قراردادهای تجاری با برخی کشورها و رژیم اسرائیل به ثروت رسیده‌اند.


ویدیو مرتبط :
آقای رئیس جمهور آیا این را دیده ای؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانواده رقیب آقای رئیس جمهور +عکس



اخبار بین الملل - خانواده رقیب آقای رئیس جمهور +عکس

میت رامنی در آستانه سال میلادی جدیدی تصویر تازه ای از خانواده خود منتشر کرد.

 میت رامنی، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 بود که در نهایت رقابت را به باراک اوباما نامزد دموکرات ها واگذار کرد.

رامنی از سال 2003 تا 2007  فرماندار ایالت ماساچوست را بر عهده داشت.

رامنی دارای یک خانواده پر جمعیت با پنج فرزند و 23 نوه است.

اخبار ,اخبار بین الملل,میت رامنی

 
در دوره رقابت های انتخاباتی اعلام شده بود در صورتی که رامنی پیروز انتخابات شود، او در بین روسای جمهوری تاریخ ایالات متحده آمریکا صاحب رکورد بیشترین تعداد اعضای خانواده خواهد شد.

او در آستانه سال میلادی جدید در صفحه تویتر خود با انتشار تصویری تازه از خانواده پرجمعیت خود سال نو را تبریک گفت.   
اخبار بین الملل - فرارو