اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افشاگری پاپ فرانسیس از راز کودکیش


پاپ فرانسیس در مصاحبه با روزنامه‌ای مختص به افراد بی‌خانمان از راز دوران کودکی خود پرده برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان: پاپ فرانسیس در مصاحبه با روزنامه‌ای مختص به افراد بی‌خانمان از راز دوران کودکی خود پرده برداشت.

"پاپ فرانسیس،" رهبر کاتولیک های جهان که اعلام کرده است به دنبال اصلاحات در واتیکان و ساده تر کردن روند امور کلیسای کاتولیک است، گفت زمانی که نوجوان بود دوست داشت قصاب شود.

وی این مطلب را در مصاحبه با روزنامه "استراتنیوز" هلند که روزنامه ای مختص افراد بی خانمان است بیان کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در دوره کودکی، رویای پاپ شدن را در سر داشت یا نه گفت به یاد دارد که به همراه مادر و مادر بزرگش برای خرید به یک بازار محلی می رفت زیرا که در محله زندگی آنها در آرژانتین هیچ مغازه ای وجود نداشت.

پاپ ادامه داد: «دوست دارم رازی را به شما بگویم. زمانی که چهار سال داشتم از من پرسیدند دوست داری زمانی که بزرگ شدی چه کاره شوی و من گفتم قصاب.»

پاپ فرانسیس از زمان انتخاب شدن به این مقام در سال 2013 تاکید کرده به دنبال کلیسایی است که متعلق به فقرا باشد.


ویدیو مرتبط :
پاپ فرانسیس را بهتر بشناسیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاپ فرانسیس: برای قربانیان زلزله بوشهر نماز می‌خوانم



پاپ فرانسیس,قربانیان زلزله بوشهر

پاپ فرانسیس: برای قربانیان زلزله بوشهر نماز می‌خوانم

پاپ فرانسیس اول ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله زده استان بوشهر گفت که برای قربانیان این فاجعه نماز می‌خواند.

به گزارش نامه به نقل از روزنامه الحیات، رادیو واتیکان امروز چهارشنبه به نقل از پاپ اعلام کرد که رهبر کاتولیک های جهان اعلام کرد که برای قربانیان فاجعه زلزله در جنوب ایران نماز می خواند.

پاپ در این سخنان با همه کسانی که در این زلزله ویرانگر که خسارت های بسیاری را به همراه داشته است، متضرر شده اند ابراز نزدیکی و همدردی کرد.

زلزله 6.1 ریشتری روز سه شنبه استان بوشهر 38 کشته و 850 زخمی شد. کانون این زلزله در فاصله 100 کیلومتری نیروگاه اتمی بوشهر روی داد اما مقامات ایرانی و روسی تاکید کرده اند این نیروگاه از زلزله هیچ آسیبی ندیده است./نامه نیوز