اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افسر پلیس هند برای دستیابی به مدال افتخار خودكشی كرد!



مقامات رسمی هندوستان اعلام كردند كه یكی از افسران پلیس این كشور درپی دستیابی به مدال افتخارد ست به خودكشی زد.به گزارش ایسنا، «ماهش راج‌گورو» كه روز گذشته حین انجام وظیفه در محل خدمت خود بود، با شلیك گلوله به سمت خود قصد خودكشی داشت كه با تلاش دیگر ماموران پلیس به بیمارستان منتقل شده و از مرگ حتمی نجات یافت.

 

در گزارش پلیس ایالت «راجستان» آمده است كه این مرد برای دستیابی به مدال افتخار و شجاعت دست به چنین كاری زده است.

این مرد پس از بهبودی در بازجویی‌هایش اعلام كرد كه شش مرد مسلح به او حمله كرده و به وی شلیك كرده‌اند، اما پس از ان مشخص شد كه این بیانات تنها برای گرفتن مدال افتخار بوده است.

همچنین در گزارش پلیس ایالت «راجستان» و شبكه خبری بی‌بی‌سی هم آمده است، كه این مامور پلیس برای خودكشی به شكم و كتف خود سه بار شلیك كرده است.

تحقیقات در این رابطه توسط پلیس ایالتی ادامه دارد.../ایسنا


ویدیو مرتبط :
خربازی افسر پلیس در روسیه سوارکاری پلیس خر سواره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توافق با افسر پلیس برای قتل همسر سابق



 

مرد آمریكایی كه با همدستی همسرش با اجاره یك آدمكش قصد قتل همسر سابقش را داشت، به ۱۵ سال زندان محكوم شد.


این زوج از چندی پیش در جستجوی قاتل اجاره‌ای بودند و سرانجام پس از ارتباط با فردی كه برای قتل اعلام آمادگی كرده بود، از وی درخواست كردند با دریافت ۵۰۰۰ دلار زنی را كه همسر سابق استوارت بروش بود، به قتل برساند.

این زوج هنگامی كه پول درخواستی فردی كه خود را قاتل اجاره‌ای معرفی می‌كرد پرداخت كردند، متوجه شدند آنها با یك افسر پلیس وارد مذاكره شده‌اند.

با دستگیری این زوج و محاكمه ‌آنها، استوارت بروش ۶۰ ساله در دادگاه شهر بریوار در ایالت فلوریدا گفت: از این اقدام خود متاسف هستم و از همسر سابق خود عذر می‌خواهم و همسرش شلی هم پذیرفت كه در سوء قصد به همسر سابق استوارت همكاری داشته است.