اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افسر پلیس همسرش را با ضربات باتری کشت (+تصاویر)



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

افسر پلیس پس از به قتل رساندن همسرش، برای رد گُم‌کردن با ضربات چاقو به خود آسیب رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، آدرین گولدزمیث همسرش را با ضربات باتری بزرگ و قوطی رنگ به قتل رساند و حداقل به 15 سال زندان محکوم شد.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


افسرپلیس همسر خود را با ضربات باتری به قتل رساند.

به گزارش دیلی‌میل، آدرین پس از قتل همسرش سعی کرد همکاران پلیس خود را گمراه کند به همین دلیل خود را با چاقو زد و ادعا کرد که در ابتدا همسرش با چاقو به او حمله کرده و او در دفاع از خود او را با باتری زده‌است.

افسرپلیس همسر خود را با ضربات باتری به قتل رساند.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

این مرد 50 ساله روز گذشته در دادگاه استافورد محاکمه شد و طبق حکم دادگاه او باید تا سال 2030 در زندان بماند، چرا که او هم به پلیس و هم به پزشکان دروغ گفته بود و با صدمه به خود قصد دور زدن و فریب قانون را داشت.

افسرپلیس همسر خود را با ضربات باتری به قتل رساند.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

آدرین در 28مین سالی که در نیروی پلیس بود، همسر 49 ساله‌اش را که در سال 2014 با او ازدواج کرده‌بود به قتل رساند.

 

اخبار بین الملل - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
خربازی افسر پلیس در روسیه سوارکاری پلیس خر سواره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افسر پلیس همسرش را با ضربات چاقو کشت + عکس



مردی که همسرش را به قتل رساند برای رهایی زودتر از فضای زندان به جرم خود اعتراف کرد.

مردی که در زندان سانتاکلاراکانتی به اتهام قتل به سر می‌برد، بعد از چند ماه زندان وقتی دید تحمل شرایط برایش سخت است، لب به اعتراف گشود و به قتل همسرش اقرار کرد.

بر اساس گزارش پلیس، هوگو ارنستو که 28 سال سن دارد، در درگیری با همسرش او را هل می‌دهد و همسرش پس از برخورد با پله جانش را از دست می‌دهد.

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز


در تحقیقات گسترده‌تر پلیس مشخص شد، الساندرا برلاس همسر این متهم که 27 سال سن دارد، در اثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و نه در اثر برخورد با جسم سخت، پزشکی قانونی برای جزئیات دقیق‌تر جسد او را کالبدشکافی کرد.

پلیس محلی کاسترو گفت: هوگو ارنستو که افسر نظامی است به اتهام قتل درجه یک همسرش، فریب دادن پلیس و ایجاد مانع در روند تحقیقاتی پلیس دستگیر شد و پرونده وی پس از جمع آوری اسناد و مدارک بیشتر به دادگاه ارجاع داده خواهد شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران