اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد


رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد در غالب افزایش یارانه مددجویان خبر داد و گفت: دولت و مجلس موافق افزایش مستمری های نهادهای حمایتی هستند.

خبرگزاری مهر: پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اشاره کرد و افزود: مستمری مددجویان تحت پوشش چند سال است که افزایش پیدا نکرده اما قصد داریم در سال جاری نسبت به افزایش مستمری اقدام کنیم.

وی از موافقت دولت و مجلس برای افزایش مستمری های مددجویان نهادهای حمایتی خبر داد و گفت: در این خصوص با دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور صحبت کرده ایم و وی موافقت خود را اعلام کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد: بر اساس موافقت انجام شده ، قرار است در مرحله بعد افزایش یارانه ها فقط مبلغ یارانه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی افزایش پیدا کند.

فتاح در مورد زمان افزایش مبلغ یارانه ها نیز گفت: امیدواریم تا پایان سال یارانه ها افزایش پیدا کند و در این صورت مستمری مددجویان در قالب افزایش مبلغ یارانه ، زیاد می شود.


ویدیو مرتبط :
نمایشگاه کتاب و دستاوردهای مددجویان کمیته امداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مستمری مددجویان كمیته امداد در سال آینده 23 درصد افزایش می یابد



 

 

مستمری مددجویان كمیته امداد در سال آینده 23 درصد افزایش می یابد

 

سرپرست كمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مستمری مددجویان این نهاد در سال 1390، 23 درصد افزایش خواهد یافت.

'حسین انواری' در نشست خبری كه در سالن الغدیر كمیته امداد، برگزار شد، افزود: مستمری بهمن ماه مددجویان توزیع شده اما تاكنون اعتبار مستمری اسفندماه آنان، تامین نشده است.

وی اظهار داشت: ماهانه، 80 میلیارد تومان به یك میلیون و 900 هزار خانوار تحت پوشش كمیته امداد، پرداخت می شود و مبلغ این مستمری از 30 تا 60 هزارتومان برای هر نفر است.

انواری یادآور شد: مقرر شده بود با همكاری وزارت رفاه، عیدی و بن شبیه كاركنان دولت به مددجویان كمیته امداد پرداخت شود اما تاكنون اعتبار آن محقق نشده است...../تحلیل:ایرنا