اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افزایش مزایای جانبی حقوق بازنشستگان


مدیرکل مستمری های سازمان تامین اجتماعی ضمن اعلام جزئیات افزایش مزایای جانبی حقوق بازنشستگان گفت: افزایش مزایای جانبی فروردین ماه به بازنشستگان پرداخت می شود.

خبرگزاری مهر: مدیرکل مستمری های سازمان تامین اجتماعی ضمن اعلام جزئیات افزایش مزایای جانبی حقوق بازنشستگان گفت: افزایش مزایای جانبی فروردین ماه به بازنشستگان پرداخت می شود.

منصور آتشی با بیان این مطلب افزود: حقوق بازنشستگان حداقل بگیر تامین اجتماعی در سال جاری ۱۷ درصد و مابقی بازنشستگان نیز ۱۵ درصد افزایش یافت و برهمین اساس نیز مزایای جانبی این افراد زیاد شده است.

وی گفت: مزایای جانبی مانند کمک هزینه عائله مندی ، کمک هزینه اولاد، بهای کالا برگ، کمک هزینه همسران متکفل فرزند و کمک هزینه مسکن از جمله مواردی است که در فیش حقوقی بازنشستگان افزایش داشته است.

مدیرکل مستمری های سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد:کمک هزینه عائله مندی با ۱۵ درصد افزایش، از ۲۶۷ هزار ریال در سال گذشته به ۳۰۷ هزار ریال افزایش یافته و همچنین کمک هزینه اولاد از ۵۴ هزار ریال در سال گذشته و با افزایش ۱۵ درصدی به ۶۲ هزار ریال رسیده است.

آتشی از افزایش ۱۷ درصدی بهای کالا برگ خبر داد و گفت: سال ۹۳ ماهیانه ۳۰ هزار تومان بهای کالا برگ بصورت نقدی به بازنشستگان پرداخت می شد که این مبلغ در سال جاری به ۳۵ هزار تومان افزایش یافته است.

به گفته وی ، کمک هزینه زنانی که به واسطه فوت همسر مستمری دریافت می کنند و متکفل فرزند نیز هستند از ۱۳۳ هزار  و۵۰۰ ریال در سال گذشته با ۱۵ درصد افزایش به ۱۵۳ هزار و ۵۰۰ ریال رسیده است.

وی به افزایش ۵۰ درصدی کمک هزینه مسکن نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این کمک هزینه از ۱۰۰ هزار ریال در سال ۹۳ به ۱۵۰ هزار ریال در سال جاری افزایش یافته است.

مدیر کل مستمری های سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه بازنشستگان افزایش مزایای جانبی و همچنین افزایش حقوق خود را در فروردین ماه طلب کارند ، گفت: در اردیبهشت ماه این افزایش ها لحاظ شده است و فقط مابه التفاوت ماه فروردین باقی مانده که آن نیز در ماه جاری همزمان در حقوق خرداد پرداخت خواهد شد.

وی افزود: در اردیبهشت زمانی مصوبه افزایش حقوق آمد که فیش ها صادر شده بود و به همین دلیل در فیش اولیه افزایش مزایا نیامده است اما در فیش جداگانه ای مابه التفاوت اعمال و مجددا صادر شد .


ویدیو مرتبط :
افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در جلسه هیات دولت تصویب شد؛افزایش 15 درصدی حقوق كاركنان دولت و بازنشستگان



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در جلسه هیات دولت تصویب شد؛افزایش 15 درصدی حقوق كاركنان دولت و بازنشستگان

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، افزایش 15 درصدی حقوق كاركنان دولت و بازنشستگان خبر داد.

ایسنا:  بهروز مرادی با اعلام این خبر در حاشیه جلسه هیات دولت، اظهار داشت: امروز در دولت تصویب شد كه میزان حقوق كارمندان دولت وبازنشستگان در سال 91به میزان 15 درصد افزایش پیدا كند.

وی ادامه داد:این مصوبه در روزهای آتی به دستگاه‌ها ابلاغ خواهد شد.

وی همچنین در مورد وضعیت سازمان هدفمند كردن یارانه‌ها و مدیرعامل آن گفت: در حال حاضر من سرپرست سازمان هدفمند كردن یارانه‌ها هستم و ان‌شاءالله در اولین فرصت مدیرعامل این سازمان مشخص خواهد شد./ایسنا