اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی


در معاملات روز جاری بازار های فلزات گران بها، قیمت طلا حدود 11 دلار افزایش یافت و به 1204.2 دلار در هر اونس رسید.

خبرگزاری فارس: به گزارش کیتکو، ارزش طلا در معاملات روز جاری بازار جهانی، با افزایش قابل توجه 10.7 دلاری روبرو شد و قیمت هر اونس از این فلز گران بها به 1204.2 دلار رسید.

بر همین اساس این قیمت در مقایسه با متوسط قیمت یک ماه گذشته آن 50.3 دلار افزایش داشته است در صورتی که در مقایسه با متوسط قیمت یک سال گذشته این فلز ارزشمند 113.9 دلار پایین تر بوده است.

دیگر فلزات گران بها نیز طی روز جاری افزایش قیمت را تجربه کردند به گونه ای که هر اونس فلز نقره با 0.3 دلار افزایش به قیمت 16.45 دلار در هر اونس رسید.

از سوی دیگر دو عنصر ارزشمند پلاتین و پالادیم نیز به ترتیب با 14 و 9 دلار افزایش به قیمت های 1168 و 770 دلار در هر اونس رسیدند.


ویدیو مرتبط :
سقوط قیمت طلا در بازارهای جهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت



 

 

قیمت نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت

 

به دنبال افزایش خرده فروشی در بازار آمریکا و رشد شاخص سهام در بازارهای بین المللی قیمت نفت امروز دوشنبه افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از آسوشیتد پرس قیمت هر بشکه نفت سبک آمریکا در بازار نیویورک برای تحویل در ماه ژانویه با ۱.۳۵ دلار افزایش به بیش از ۹۸.۱۲ دلار رسیده است . قیمت نفت روز جمعه نیز با ۶۰ سنت افزایش به بیش از ۹۶.۷۷ دلار رسیده بود .

بر اساس این گزارش در بازار لندن نیز قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه ژانویه با ۱.۲۴ دلار افزایش به بیش از ۱۰۷ دلار رسیده است . بر این اساس در تعطیلات چهار روزه عید شکرگزاری در آمریکا بیش از ۲۲۶ میلیون مشتری از مغازه ها و فروشگاههای اینترنتی دیدن کردند که این یک رکورد در اقتصاد آمریکا به شمار می رود . این مساله تاثیر مثبت زیادی بر شاخص سهام در بازارهای آسیایی نیز داشته است .

تعداد مشتریان آمریکایی در مدت مشابه سال قبل به ۲۱۲ میلیون نفر رسیده بود . این در حالی است که ادامه نگرانیها در خصوص وضعیت بحران بدهی و کسری بودجه منطقه یورو مانع از افزایش بیشتر قیمت نفت و شاخص سهام شده است ..... /  خبرگزارى فارس