اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افزایش قیمت‌های حمل و نقل عمومی حداقلی است



اخبار,اخبار اجتماعی,قیمت حمل و نقل


 اخبار اجتماعی - افزایش قیمت‌های حمل و نقل عمومی حداقلی است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری و شورای شهرداری تهران گفت: بازپرداخت بدهی‌های فاینانس در بودجه شهرداری دیده می‌شود و تمام بدهی‌ها در خصوص فاینانس‌ها بر اساس سررسید پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکترمحمود صلاحی با بیان این مطلب گفت: تمام بدهی‌ها در خصوص فاینانس سر رسید دارد و بر اساس سررسید پرداخت می‌شود.

وی افزود: تمام فاینانس‌ها در سررسید خود پرداخت می‌شود و همیشه در بودجه شهرداری نیز دیده شده است.

صلاحی با اشاره به افزایش قیمت‌ها پس از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: در این خصوص و در حوزه قیمت حمل و نقل حداقل افزایش داشتیم و شهرداری و شورا به توافق رسیدند که این افزایش قیمت‌ها حداقلی و زیر نرخ تورم باشد.

معاون شهردار تهران با اشاره به این که وقتی سوخت افزایش می یابد قیمت حمل و نقل نیز افزایش می‌یابد گفت: با این وجود چنانچه بر اساس قانون سهم یک سوم دولت، شهروندان و شهرداری اجرا شود و ردیف شهرداری در این خصوص پرداخت شود، بدون هیچ مشکلی مسائل در این خصوص انجام خواهد شد.
 اخبار اجتماعی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
تسهیل حمل و نقل عمومی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان افزایش کرایه حمل و نقل عمومی در تهران مشخص شد!



اخبار,اخبار اجتماعی,کرایه حمل و نقل شهری


 اخبار اجتماعی - افزایش کرایه‌ های حمل و نقل عمومی در تهران از 16 اردیبهشت

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت : براساس آخرین هماهنگی ها و تصمیم گیری شانزدهم اردیبهشت زمان افزایش کرایه حمل و نقل شهری است .

ابوالفضل قناعتی در گفتگوی اختصاصی با واحد مرکزی خبر با اشاره به مصوبه اولیه شورا و تأیید این مصوبه از سوی فرمانداری تهران مبنی بر اعمال نرخ های جدید حمل و نقل عمومی شهری از ابتدای اردیبهشت 93 گفت: این مصوبه که قانونی هم بود به علت درخواست استانداری تهران به عنوان نماینده دولت مبنی بر توقف افزایش کرایه ها از اول اردیبهشت و اعمال آن در تاریخ بعدی به تأخیر افتاد.

نماینده شورای اسلامی شهر تهران در سازمان تاکسیرانی افزود: شورای شهر و شهرداری با هدف مساعدت و همکاری با دولت درخصوص به تأخیر انداختن افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی شهری مصوبه خود را به تأخیر انداخت تا همزمان با اعلام آغاز مرحله دوم هدفمندی ها افزایش نرخ ها هم اعلام شود.

قناعتی همچنین افزود: براساس آخرین تصمیم ها و هماهنگی های انجام شده افزایش نرخ کرایه تاکسی ها ، اتوبوس ها و مترو از تاریخ شانزدهم اردیبهشت اجرایی خواهد شد.

این عضو شورای شهر و سخنگوی کمیسیون حمل و نقل شورا همچنین از رانندگان تاکسی و اتوبوس ها به علت همکاری با مصوبه های شورا تشکر کرد و گفت: تا شانزدهم اردیبهشت افزایش قیمتی درخصوص نرخ کرایه تاکسی ها ، اتوبوس ها و مترو نخواهیم داشت.
اخبار اجتماعی - واحد مرکزی خبر