اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افزایش فوق العاده ترافیک تلفنی ایران و عراق


عزیمت یک میلیون ایرانی به سمت کربلای معلی منجر به افزایش بهمنی حجم ترافیک تلفنی ارتباطات بین‌الملل ایران و عراق شده که لازم است ایرانیان برای داشتن تماس‌هایی موفق به نکاتی گوش سپارند.

خبرگزاری تسنیم: عزیمت یک میلیون ایرانی به سمت کربلای معلی منجر به افزایش بهمنی حجم ترافیک تلفنی ارتباطات بین‌الملل ایران و عراق شده که لازم است ایرانیان برای داشتن تماس‌هایی موفق به نکاتی گوش سپارند.

ستاد مدیریت ارتباطات اربعین حسینی با گرامیداشت ایـام سوگواری اربعین سید و سالار شهـیـدان اطلاعیه‌ای را به منظور ساماندهی ارتباطات تلفنی زائران صادر کرد.

در این اطلاعیه تأکید شده است که با توجه به عزیمت بیش از یک میلیون نفر از هموطنان عزیز به عتبات عالیات که منجر به افزایش بهمنی حجم ترافیک تلفنی ارتباطات بین‌الملل ایران و عراق شده است، از هم میهنان درخواست می‌شود با توجه به محدودیت‌های اپراتورهای عراق برای برقراری ارتباطات تلفنی مطلوب و موفق نکات زیر را مورد توجه قرار دهند:

۱- از تماس‌های غیرضروری با زائران خودداری شود.

۲- مدت زمان مکالمه به حداقل ممکن کاهش یابد.

۳- پیامک‌های ارسالی کوتاه و مختصر باشد.

۴- برقراری تماس در طول شب و روز توزیع شود.

۵- در صورت غیر موفق بودن تماس از تماس‌های مکرر در همان زمان خودداری شود.

۶- در صورت عدم موفقیت در برقراری ارتباط با یک اپراتور از امکانات سایر اپراتورها استفاده شود.


ویدیو مرتبط :
افزایش 24 درصدی صادرات ایران به عراق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افزایش قیمت نفت صادراتی ایران، عراق، کویت و عربستان



 

افزایش قیمت نفت , نفت صادراتی

 

خبرگزاری فارس: رویترز از افزایش قیمت نفت صادراتی ایران، عراق، کویت و عربستان در آسیا خبر داد.

خبرگزاری فارس: افزایش قیمت نفت صادراتی ایران، عراق، کویت و عربستان

به گزارش خبرگزاری فارس، تازه ترین نظرسنجی رویترز از پالایشگاهها و تجار بزرگ بازار نفت نشان می دهد عربستان قیمت اکثر انواع نفت صادراتی خود برای تحویل در ماه جولای را افزایش داده است .

بر اساس این گزارش ، عربستان تنها قیمت نفت فوق سبک خود را افزایش نداده است .

بر این اساس ، یک تاجر آگاه بازار نفت در این باره تاکید کرد با توجه به افزایش تقاضای جهانی برای نفت سبک ، عربستان قیمت نفت سبک خود را برای تحویل در ماه جولای افزایش داده است .

این گزارش افزود ، اختلاف بین قیمت نفت صادراتی عربستان و قیمت نفت پایه دوبی از 56 سنت در هر بشکه در 30 آوریل به بیش از 80 سنت در 31 ماه می رسیده است .

عربستان همچنین قصد دارد قیمت نفت سنگین خود برای تحویل در ماه جولای را یک دلار افزایش دهد .

به اعتقاد کارشناسان انرژی افزایش قیمت نفت صادرات عربستان موجب افزایش قیمت نفت ایران عراق و کویت نیز خواهد شد و این مساله بر صادرات 7 میلیون بشکه در روز نفت کشورهای مذکور به بازارهای آسیایی تاثیر گذار خواهد بود.... /تحلیل : خبرگزاری فارس