اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افزایش سقف وام مسکن مهر به 30 میلیون تومان



اخبار,اخبار اقتصادی,افزایش سقف وام مسکن مهر

 

اخبار اقتصادی - معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد
افزایش سقف وام مسکن مهر به 30 میلیون تومان

معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش سقف وام مسکن مهر به 30 میلیون تومان خبر داد و گفت: قرار‌داد‌های حدود دو میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر برای اقدامات اجرایی به بانک معرفی شده است.

به گزارش ایسنا  محمد پژمان، رییس سازمان ملی زمین و مسکن امروز - شنبه - در حاشیه چهارمین نمایشگاه راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اکنون سقف وام مسکن مهر 25 میلیون تومان است، گفت: قرار بود امروز وزیرراه و شهرسازی درباره افزایش وام مسکن مهر با بانک مرکزی جلسه داشته باشد که به دلیل سفر وزیر به استان بوشهر و بازدید از مناطق زلزله‌زده، این جلسه به هفته آینده موکول شد.

وی گفت: تا آخر آذر واحد‌های مسکنی مهر تعیین تکلیف می‌شوند و با قاطعیت می‌گویم که تمامی مشکلات مسکن مهر رسیدگی خواهد شد.

پژمان اظهار کرد: تعداد این واحد‌های مسکونی آنقدر زیاد است که تا دو یا سه سال دیگر به اتمام می‌رسند.

ساخت یک میلیون و 100 هزار واحد مسکن باقی مانده است
معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: حدود یک میلیون و 100 هزار واحد مسکن مهر باقی‌مانده که براساس تقسیم‌بندی تعیین تکلیف می‌شوند.

وی تاکید کرد: براساس همه تعهدات و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده واحد‌های مسکونی مهر تعیین تکلیف می‌شوند.

به گفته‌ رییس سازمان ملی زمین و مسکن برخی واحد‌های مسکونی مهر در مرحله‌ سفت‌کاری هستند و برخی دیگر نیز در مراحل پایانی کار قرار دارند.

پژمان گفت: دولت تنها زمین را در اختیار تعاونی‌ها قرار داد و تعاونی‌ها و مردم با یکدیگر کار کردند که در برخی موارد مشکلاتی به وجود آمد که در حال پیگیری است.
اخبار اقتصادی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
افزایش سقف وام مسکن مهر و بازسازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معاون وزیر راه : افزایش وام مسکن مهر به 30 میلیون تومان



اخبار,اخباراقتصادی,بازار  مسکن

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، از افزایش وام مسکن مهر از 25 میلیون به 30 میلیون تومان با تصویب شورای پول و اعتبار در کشور خبر داد.

به گزارش فارس از آستارا، احمد اصغری‌مهرآبادی ظهر امروز در مراسم افتتاح همزمان 8 هزار و 11 واحد مسکن گیلان در پروژه مسکن مهر این شهرستان اظهار کرد: پروژه مسکن مهر در دولت یازدهم متوقف نشده و تا پایان سال 95 تمام پروژه‌های مسکن مهر کشور به اتمام می‌رسد.

وی از تصویب افزایش وام مسکن مهر از 25 به 30 میلیون تومان در کشور خبر داد و افزود: شب گذشته شورای پول و اعتبار افزایش وام برای 791 هزار واحد مسکن مهر در کشور را تصویب کرد.

قائم مقاوم وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سقف وام مسکن مهر از 50 هزار میلیارد تومان به 55 هزار و 500 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است، گفت: مصوبه مذکور به تمام پروژه‌های مسکن مهر در کشور تعلق می‌گیرد.

مهرآبادی سهم گیلان در ساخت مسکن مهر را 75 هزار واحد خواند و ادامه داد: تاکنون 55 هزار واحد تحویل شده و 10 هزار واحد تا پایان امسال افتتاح می‌شود و 10 هزار واحد نیز سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی به ساخت 2 میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر در کشور اشاره کرد و یادآور شد: یک میلیون و 820 هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه 35 درصد از پروژه مسکن مهر در دولت یازدهم افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: 45 درصد فروش اقساطی، 52 درصد اسناد اعیانی و 75 درصد وصولی اقساط مسکن مهر در دولت یازدهم انجام شده است.

مهرآبادی به ماهانه 280 میلیارد تومان وصولی اقساط مسکن مهر در کشور اشاره کرد و گفت: افزایش وام 30 میلیون تومانی از محل وصولی‌ها پرداخت می‌شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه 10 هزار میلیارد تومان تا پایان سال 95 تامین می‌شود، متذکر شد: امسال در هفته دولت 170 هزار واحد مسکن مهر افتتاح شده و تا پایان سال جاری 400 هزار واحد تحویل متقاضیان در کشور می‌شود.


 اخباراقتصادی  -  فارس