اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افزایش سرسام‌آور قیمت انواع خودرو در بازار



اخبار ,اخبار اقتصادی ,افزایش سرسام‌آور قیمت انواع خودرو در بازار

 

اخبار اقتصادی - افزایش سرسام‌آور قیمت انواع خودرو در بازار

رییس اتحادیه مشاورین خودرو زنجان با اشاره به افزایش سرسام‌آور قیمت انواع خودرو داخلی و خارجی، معتقد است: احتمال افزایش دوباره قیمت‌ها وجود دارد.

محرمعلی قنبری در گفت‌وگو باایسنا، با بیان این مطلب، اظهار کرد: در دو ماه گذشته شاهد افزایش حداقل دو میلیون تومانی قیمت انواع خودرو تولید داخل هستیم و این روند احتمالاً ادامه داشته باشد.

 

وی تصریح ‌کرد: یکی از مواردی که باید به آن اذعان داشت افزایش قیمت خودروهای وارداتی است که در برخی مدل‌ها شاهد افزایش 20 میلیون تومانی نیز هستیم که باید با برنامه‌ریزی لازم، بازار خودرو سامان یابد.

 

این فعال صنفی با اشاره به اینکه تزریق قطره‌چکانی خودرو به بازار از سوی شرکت‌های خودروساز، یکی از دلایل این افزایش قیمت‌ها است، افزود: با ورود مناسب خودرو تولید داخل به بازار، قطعاً قیمت‌ها تعادل می‌یابد، اما آنچه که در حال حاضر شاهد آن هستیم خلاف این اتفاق است.

 

قنبری با بیان اینکه علی‌رغم افزایش قیمت‌ها رکودی در بازار مشاهده نمی‌شود، خاطرنشان ‌کرد: این رونق ادامه‌دار خواهد بود، ولی باید راه‌کاری نیز اندیشیده شود تا تولید و بازار هم‌سو با هم حرکت کند تا ثبات در بازار را شاهد بود و التهاب موجود ار بین برود.

 

وی، یکی از راه‌کارها را افزایش ورود خودروهای تولید داخل به بازار دانست و افزود: با این کار بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد. 

اخبار اقتصادی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
چگونه با سرعت سرسام آور فالوورهای خود را افزایش دهید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت انواع خودرو وارداتی در بازار


نگاهی به آخرین قیمت خودروهای وارداتی.