اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افزایش ساعت کار مراکز شماره گذاری خودرو


معاون فنی مهندسی و خدمات پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: در روزهای پایانی سال بویژه در اسفند ماه با افزایش درخواست خدمات شماره گذاری و نقل و انتقال مواجه هستیم و به همین علت ساعت کار مراکز شماره گذاری خودرو افزایش می یابد.

خبرگزاری ایرنا: معاون فنی مهندسی و خدمات پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: در روزهای پایانی سال بویژه در اسفند ماه با افزایش درخواست خدمات شماره گذاری و نقل و انتقال مواجه هستیم و به همین علت ساعت کار مراکز شماره گذاری خودرو افزایش می یابد.
 
سرهنگ احمد رستمی ا افزود: پلیس راهور در راستای تکریم ارباب رجوع، ارائه تسهیلات و تسریع خدمات، تمهیدات لازم برای تقویت مراکز تعویض پلاک و همچنین بکارگیری نیروهای مجرب اقدام کرده است.

وی ادامه داد: در مراکز دفاتر خودرویی سراسر کشور، ساعات کار این مراکز بصورت پلکانی از اول تا پایان اسفند ماه افزایش می یابد.

رستمی با بیان اینکه ساعات کار عادی این مراکز از 7 تا 14 است، گفت: در دهه اول اسفند ماه ساعات کار مراکز از 7 تا 14.30 است و تا ساعات 15.30 ارائه خدمات انجام می شود.

معاون فنی مهندسی و خدمات پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: همچنین در دهه دوم، در این مراکز از ساعت 7 تا 15.30 دقیقه باز است و ارائه خدمات تا ساعت 17 انجام می شود.

رستمی ادامه داد: در دهه سوم اسفند ماه نیز که اوج تقاضای خدمات شماره گذاری و خدمات پس از آن است، این مراکز از ساعت 7 تا 16 باز بوده و تا ساعت 18.30 دقیقه خدمات ارائه می شود.
 
به گفته وی، 42 مرکز در تهران و مراکز استان ها و 300 دفتر خدمات خودرویی در شهرستان های سراسر کشور خدمات ارائه می دهند.

رستمی با اشاره به توسعه کیفی این مراکز در سراسر کشور افزود: توسعه مراکز شماره گذاری خودرو در شهرهای شیراز و تبریز در دستور کار است و به محض راه اندازی خدمات لازم به مردم ارائه خواهد کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه سامانه شماره گذاری خودرو ملی و کشوری است در تمام مراکز و دفاتر خدماتی خودرو، خدمات مرتبط به وسایل نقیله سبک انجام می شود اما خدمات مرتبط به وسایل سنگین از جمله کامیون و اتوبوس در استان ها و تهران انجام می شود.


ویدیو مرتبط :
افزایش ساعت کاری مراکز شماره گذاری خودرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افزایش ساعت کار مراکز تعویض پلاک


رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا از افزایش مجدد ساعت کار مراکز شماره‌گذاری از فردا خبر داد.

ایسنا: رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا از افزایش مجدد ساعت کار مراکز شماره‌گذاری از فردا خبر داد.

سرهنگ سعید روحی در این باره گفت: با توجه به نزدیکی به روزهای پایانی سال و افزایش تقاضا برای خرید و فروش خودرو و به جهت رفاه حال شهروندان، ساعت کار مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری در تهران از روز دوشنبه 11 اسفند ماه مجددا با 2 ساعت افزایش از ساعت 7 تا 19 خواهد بود.

وی افزود: همچنین ساعت کار مراکز یادشده در استان‌ها نیز از روز دوشنبه از ساعت 7 تا 18 خواهد بود.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور، رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا افزود: با توجه به امکان ایحاد شده در بعدازظهرها توصیه می شود حتی الامکان شهروندان برای دریافت خدمات شماره‌گذاری در ساعات بعدازظهر مراجعه داشته باشند.

وی گفت: بر اساس آخرین آمارها در هفته اول اسفند سال جاری ماه، شماره‌گذاری خودروهای نوشماره در مقایسه با هفته اول بهمن ماه 46 درصد و تعویض پلاک 35 درصد افزایش داشته است.