اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افزایش ساعت کار مترو در خط 3


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از افزایش ساعت خدمات رسانی در نیمه شمالی خط 3 مترو خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از افزایش ساعت خدمات رسانی در نیمه شمالی خط 3 مترو خبرداد.

محسن نایبی با بیان اینکه تردد و مسافرگیری قطارهای خط سه مترو تهران، حدفاصل ایستگاه‌های شهید بهشتی تا قائم، از ساعت 5:30 تا ساعت 19 انجام می شود اظهار کرد: این در حالی است که پیش از این ساعت شروع کار مترو در این بخش از ساعت 7 صبح تا 19 بود؛ در واقع در حال حاضر یک ساعت و سی دقیقه در زمان مسافرگیری افزایش سرویس دهی داریم.

وی افزود: ساعت حرکت قطارها در نیمه جنوبی خط سه حد فاصل ایستگاه آزادگان تا شهید بهشتی از ساعت 5:30 تا 22:30 با سرفاصله حرکت هر قطار پانزده دقیقه است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه نیمه شمالی خط 3 مترو تهران به صورت کامل راه اندازی نشده است و هنوز برخی ایستگاه ها در مرحله ساخت قرار دارند تصریح کرد: در حال حاضر فاصله گذر قطار در نیمه شمالی این خط هر 30 دقیقه یکبار است که در صورت تامین واگن و سایر تجهیزات مورد نیاز این زمان کاهش می یابد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران، خط سه مترو تهران با طول 37 کیلومتر از ایستگاه آزادگان در ابتدای جاده ساوه آغاز شده و در شمال شرق تهران در ایستگاه قائم (عج) به پایان می‌رسد.


ویدیو مرتبط :
‫برنامه گوشی برای مطلع شدن از ساعت حرکت مترو و خط های شهری‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات افزایش ساعت کار مترو تهران


علی محمدقلی‌ها رئیس شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده حرکت قطارهای خط یک متروی تهران یک ساعت و نیم افزایش یافته است.

علی محمدقلی‌ها رئیس شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده حرکت قطارهای خط یک متروی تهران یک ساعت و نیم افزایش یافته است.
 
وی افزود: براین اساس قطارهای اعزامی از ایستگاه قیطریه در ساعت‌های 22:36، 22:43، 23:16 و 23:45 در ایستگاه مصلی توقف دارند.
 
به گفته قلی‌ها قطارهای اعزامی از ایستگاه قیطریه در ساعت‌های 22:38، 22:48، 23:18 و 23:48 در ایستگاه شهید بهشتی توقف می‌کنند.
 
وی ادامه داد: همچنین قطارهای اعزامی از ایستگاه شهرری در ساعت‌های 22:42، 23:02، 23:32 و 2 دقیقه بامداد در ایستگاه شهید بهشتی توقف خواهند داشت.
 
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو در پایان عنوان کرد: ساعت توقف قطارهای اعزامی از ایستگاه شهر ری ساعت 22:44، 23:04، 23:34 و 2 دقیقه بامداد است.

منبع: مهر