اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افزایش توزیع بنزین یورو 4 در تهران


توزیع بنزین یورو ٤ با توجه به استقبال مصرف کنندگان و جایگاه داران در شهر تهران افزایش یافته و هم اکنون در ٣٢ جایگاه این شهر عرضه می شود.

پایگاه خبری شانا: توزیع بنزین یورو ٤ با توجه به استقبال مصرف کنندگان و جایگاه داران در شهر تهران افزایش یافته و هم اکنون در ٣٢ جایگاه این شهر عرضه می شود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اعلام آمادگی عرضه هر نوع فرآورده جدید از جمله بنزین یورو ٤ در جایگاه های عرضه سوخت، افزود: این شرکت در خصوص مقدار تولید فرآورده به دلیل آن که مسئولیت آن بر عهده شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی است، پاسخ گو نیست.

داود عربعلی تاکید کرد:به هر میزان که بنزین یورو ٤ تولید شود، در جایگاه های بیشتری این نوع بنزین عرضه خواهد شد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران همچنین درباره عرضه بنزین یورو ٢ با کیفیت بالاتر نیز گفت: بخشی از بنزین یورو ٤ تولیدی با بنزین معمولی آمیخته و در جایگاه ها عرضه می شود، بنابراین هم اکنون بنزین با کیفیت مطلوب تری در اختیاز متقاضیان قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: به این ترتیب علاوه بر جایگاه های عرضه بنزین یورو ٤، دیگر جایگاه های عرضه سوخت کشور نیز می توانند توزیع کننده بنزین با کیفیت باشند.

ابطال کارت سوخت اجاره ای

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی درباره کارت های سوخت اجاره ای نیز گفت: استفاده نکردن کارت سوخت نفت گاز برخی خودروهای دیزلی (به هر دلیل) و ورود آنها به بازار آزاد با قیمت بالا موجب شده است تا این نوع کارت ها به عنوان "کارت اجاره ای" مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: حل این مشکل که کنترل آن از عهده شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خارج است نیازمند دخالت دستگاه هایی چون نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی است.

عربعلی ضمن اشاره به بازرسی موردی از خودروهای متقاضی در جایگاه های سوخت توسط بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: بازرسان این شرکت به طور مستمر بر عملکرد جایگاه ها نظارت دارند و با متخلفان برخورد قانونی می کنند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در خصوص برخورد با متخلفان کارت سوخت های اجاره ای گفت: در کمیته تخلفات مصوباتی وجود دارد که بر اساس آن با سوء استفاده گران در صورت اثبات جرم برخورد خواهد شد.

عربعلی با بیان این که اطلاعات هیچ کارتی خود سرانه وارد سیستم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نمی شود،تصریح کرد: استناد این شرکت مبتنی بر اطلاعاتی است که از طریق موسسه ناجی به صنایع اطلاعات الکترونیک ارائه و با بازگشت به موسسه ناجی به مالکین خودرو تحویل داده می شود.

به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تصریح کرد: حسب اطلاعاتی که به جهت تخصیص سهمیه های متعلقه (بر اساس مصوبات ستاد حمل و نقل سوخت)به این شرکت ارائه می شود، اقدام های لازم نیز به عمل می آید.


ویدیو مرتبط :
آغاز توزیع بنزین یورو ۴ از خردادماه در شیراز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان توزیع بنزین یورو ۴ در تهران



اخبار,بنزین یورو ۴,اخبار اقتصادی

 

اخبار اقتصادی -  زمان توزیع بنزین یورو ۴  در تهران

رئیس سازمان محیط زیست گفت: از هفته آینده بنزین یورو ۴ در تمامی جایگاه‌های سوخت تهران توزیع می‌شود.

 معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه خبر خوشی در حوزه محیط زیست دارید، اظهار داشت:‌ از هفته آینده در تمامی جایگاه‌های تهران سوخت بنزین یورو 4 توزیع می‌شود.
رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به افزایش روزهای ناسالم، خاطرنشان کرد: توزیع سراسری بنزین یورو 4 در جایگاه‌های سوخت تهران اتفاق مبارکی در محیط زیست است که حتی می‌توان برای این امر جشن گرفت.

اخبار اقتصادی - فارس