اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افزایش تعداد قربانیان حادثه اسلامشهر


یکی دیگر از مجروحان حادثه انفجار مواد محترقه در اسلامشهر جانش را از دست داد تا تعداد کشته های این حادثه به سه نفر افزایش پیدا کند.

خبرگزاری میزان: یکی دیگر از مجروحان حادثه انفجار مواد محترقه در اسلامشهر جانش را از دست داد تا تعداد کشته های این حادثه به سه نفر افزایش پیدا کند.

عصر روز چهارشنبه  انفجار مهیبی در یکی از محله های اسلامشهر باعث تخریب خانه ای چهارطبقه و شکسته شدن شیشه های خانه های اطراف شد.  

بلافاصله امدادگران آتش نشانی و ماموران نیروی انتظامی و چند دستگاه خودرو اورژانس به محل انفجار اعزام شدند که مشخص شد انفجار مواد محترقه باعث تخریب بخشی از ساختمان چهارطبقه شده است. آتش نشانان هفت مرد را که دچار جراحت شده بودند از خانه خارج کرده و تحویل اورژانس دادند.  
 
امدادگران اورژانس پس از معاینه مجروحان مرگ یکی از آنها را تایید کردند. شش مصدوم دیگر نیز با بالگرد به بیمارستان های شهدای یافت آباد،امام رضا(ع)، امام خمینی (ره) و   سوانح سوختگی  منتقل شدند.  
 
بررسی ها نشان داد در این خانه 50 کیلوگرم مواد محترقه نگهداری می شد که بخشی از آن منفجر شده بود.

با گذشت بیش از سه روز از وقوع حادثه،دو مصدوم دیگر این حادثه نیز جانشان را  دیروز و امروز از دست دادند.

گفته می شود حال چهار مجروح دیگر این حادثه که در بیمارستان های تهران بستری هستند وخیم است و احتمال زنده ماندن تمامی آنها اندک است.


ویدیو مرتبط :
تروریستی کرمان: تعداد شهدای حادثه به 73 نفر افزایش یافت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افزایش تلفات طوفان تهران به ۵ کشته (+عکس یکی از قربانیان ) / مدیربحران‌تهران: طوفان دوشنبه حادثه معمولی بود !!



اخبار,طوفان تهران,عکس طوفان تهران


اخبار اجتماعی - مدیربحران‌تهران: طوفان دوشنبه حادثه معمولی بود

وی گفت: این طوفان در سطح بحران تعریف نمی شود و طوفانی محلی و حادثه معمولی بود / وی در ادامه گفت: سازمان هواشناسی قطعا باید وقوع چنین حادثه و طوفانی را پیش بینی می کرد و به مردم و ستاد مدیریت بحران شهر تهران اطلاع می داد که چنین کاری را انجام نداد.

رئیس مرکز فرماندهی ومدیریت بحران شهر تهران گفت : در حادثه طوفان امروز تهران طبق آمار تا ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه، 5 نفر کشته و ۴۴ نفر مصدوم شدند.
 
صادقی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر همچنین افزود: یک نفر از کشته شدگان از پشت بام پرت شد ، دو نفر بر اثر ریزش مصالح ساختمانی یک نفر بر اثر قطع درخت و علت مرگ نفر دیگر نیز تا کنون مشخص نشده است.
 
این طوفان از ساعت 17 و 20 دقیقه از محدوده جنوب غرب تهران آغاز شد و کل فضای شهر تهران را در برگرفت و تا ساعت 17 و 55 دقیقه ادامه داشت که بعد از آن از شرق تهران خارج شد.
 
وی گفت: این طوفان در سطح بحران تعریف نمی شود و طوفانی محلی و حادثه معمولی بود .
 
صادقی افزود: در این حادثه نیاز به تشکیل ستاد مدیریت بحران نبود و فقط ستاد بحران مناطق مختلف  شهر تهران   برای پاکسازی فعال شدند .
 
وی در ادامه گفت: سازمان هواشناسی قطعا باید وقوع چنین حادثه و طوفانی را پیش بینی می کرد و به مردم و ستاد مدیریت بحران شهر تهران اطلاع می داد که چنین کاری را انجام  نداد.
 
دریک پدیده جوی کم سابقه،هوای تهران ازحدود ساعت پنج بعد ازظهر بشدت منقلب شدوگردبادی مهیب مناطق مختلف این شهر را در برگرفت .بر اثر این گرد باد و پدیده جوی نادر ،اسمان تهران  حدود ساعت پنج بعدازظهربرای دقایقی کاملا تاریک شد .با فروکش کردن شدت گرد بادبادشدید وباران اسمان تهران را دربرگرفت  وبه تدریج از وخامت اوضاع کاسته شد.

 

 ---------------------------

 افزایش تلفات طوفان تهران به ۵ کشته

معاون سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تا این لحظه طوفان رخ داده در تهران ۳۰ نفر مجروح و ۵ کشته برجای گذاشته است.

مرتضی اکبرپور اظهار داشت: کارشناسان مدیریت بحران شهر تهران هم اکنون برای ارزیابی خسارات در سطح شهر حضور دارند چرا که در اثر پرتاب اجسام شکسته‌شدن درختان و واژگونی برخی از وسیله‌های سطح شهر خساراتی وارد شده است.

وی با بیان اینکه تا این لحظه طوفان رخ داده 30 مجروح و 5 کشته در پی داشته که ممکن است به تعداد این آمار افزوده شود، ادامه داد: در حال حاضر نمی‌توان برآوردی از میزان خسارت وارد شده اعلام کرد.

 

 ---------------------------------

 

عکس / یکی از قربانیان طوفان تهران

ساعت ۵ عصر روز ۱۲ خرداد ۹۳، طوفان شدیدی، هوای تهران را زیر و رو کرد.

اخبار,طوفان تهران,عکس طوفان تهران

 

اخبار اجتماعی - واحد مرکزی خبر