اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افزایش آمار قربانیان سقوط هواپیما در تایوان


شمار کشته شدگان حادثه سقوط هواپیمای تجاری تایوان که پیش از ظهر چهارشنبه رخ داد، به 31 نفر افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا: شمار کشته شدگان حادثه سقوط هواپیمای تجاری تایوان که پیش از ظهر چهارشنبه رخ داد، به 31 نفر افزایش یافت.

یک فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی «ترانس آسیا» حدود ساعت 11 صبح روز چهارشنبه با 58 مسافر و خدمه در منطقه «نان گانگ» شهر تایپه ارتباط رادیویی خود را از دست داد.

12 نفر از مسافران هواپیما هنوز مفقود الاثر هستند.

بر اساس گزارش های منتشر شده، این هواپیما اندکی پس از پرواز در اثر برخورد با بخشی از پل به داخل رودخانه ای در تایپه در جزیره «کینمن» سقوط می کند.

تلاش امدادگران برای یافتن مسافران مفقود که احتمال کشته شدن آنان از سوی کارشناسان رد نشده است، همچنان ادامه دارد.

گفته می شود 31 نفر از سرنشینان این هواپیما از گردشگران چینی بودند.

مسوولان شرکت هواپیمایی تایوان اعلام کردند که این هواپیما از «تایپه» عازم جزیره «کینمن» بود که در اثر برخورد یکی از بال های آن به پل و در حالی که تعادل هواپیما به هم خورده بود، در رودخانه «کیلونگ» نزدیکی فرودگاه «سونگشان» سقوط می کند.

این دومین حادثه برای این شرکت هواپیمایی در یک سال گذشته است. یک فروند دیگر از این هواپیماها دوم مرداد ماه سال جاری سقوط کرد که در آن حادثه 48 مسافر هواپیما کشته شدند.

شرکت فرانسوی تولید کننده این هواپیما نیز روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: برای بررسی ابعاد دقیق تر موضوع و بررسی علل حادثه به زمان بیشتری نیاز دارد.

طبق گزارش‌های منتشر شده، هواپیمایی که امروز در تایپه دچار سانحه شده، از آوریل سال 2014 مشغول فعالیت بوده و در ماه ژانویه به لحاظ ایمنی سرویس شده بوده است.


ویدیو مرتبط :
سقوط هواپیما در تایوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط هواپیما در تایوان + تصاویر



اخبار حوادث - سقوط هواپیما در تایوان + تصاویر

یک هواپیما متعلق به شرکت "ترانس آسیا"روز چهارشنبه به هنگام فرود اضطراری در جزیره "پنگو" تایوان سقوط کرد و 40 تن از سرنشینان آن کشته شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ یک هواپیما متعلق به شرکت "ترانس آسیا"روز چهارشنبه به هنگام فرود اضطراری در جزیره "پنگو" تایوان سقوط کرد و 40 تن از سرنشینان آن کشته شدند.

 

اخبار ,اخبار حوادث , سقوط هواپیما در تایوان

 

اخبار ,اخبار حوادث , سقوط هواپیما در تایوان

 

اخبار ,اخبار حوادث , سقوط هواپیما در تایوان

 

اخبار ,اخبار حوادث , سقوط هواپیما در تایوان

 

اخبار ,اخبار حوادث , سقوط هواپیما در تایوان

 

اخبار ,اخبار حوادث , سقوط هواپیما در تایوان

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران