اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افت قیمت دلار و یورو و افزایش نرخ پوند در مرکز مبادلات



قیمت دلار و یورو و افزایش نرخ پوند در مرکز مبادلات

افت قیمت دلار و یورو و افزایش نرخ پوند در مرکز مبادلات

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران امروز شنبه، نرخ تمامی ارزها را در مرکز مبادلات ارزی اعلام کرد که بر این اساس نرخ مبادلاتی دلارو یورو افت و قیمت پوند نسبت به روز پنج شنبه هفته گذشته رشد داشته است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، نرخ هر دلار آمریکا در این مرکز با 4 ریال افت 24 هزار و 765 ریال، هر پوند با 5 ریال رشد 38 هزار و 50 ریال و هر یورو نیز با 409 ریال افت 32 هزار و586 ریال تعیین شده است.

بانک مرکزی امروز نرخ هر فرانک سوئیس را در مرکز مبادلات ارزی 25 هزار و 882 ریال، کرون سوئد را سه هزار و 755 ریال، یوان چین را چهار هزار و 32 ریال، روپیه هند را 452 ریال، نرخ هر یکصد ین ژاپن 24 هزار و 400 ریال و هر یک هزار وون کره جنوبی را 22 هزار ریال اعلام کرد.

نرخ هر لیر ترکیه امروز 13هزار و748 ریال و هر روبل روسیه 790 ریال تعیین شده است.

مرکز مبادلات امروز نرخ ریال قطر را 6 هزار و 802 ریال مشخص کرد./ایرنا


قیمت ارز در بازار ایران و بانک مرکزی


 

 


ویدیو مرتبط :
افزایش نرخ دلار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت انواع ارز در مرکز مبادلات ارزی/ قیمت دلار آمریکا و یورو افزایش یافت



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قیمت انواع ارز در مرکز مبادلات ارزی

قیمت انواع ارز در مرکز مبادلات ارزی در روز چهارشنبه بیست و دوم آذرماه اعلام شد.

به گزارش مهر، بانک مرکزی قیمت انواع ارز در روز چهارشنبه در مرکز مبادلات ارزی را اعلام کرد که براساس آن، قیمت دلار آمریکا، یورو، لیر ترکیه و روبل روسیه نسبت به روز گذشته افزایش و قیمت یوآن چین و ین ژاپن کاهش یافته، ضمن اینکه قیمت درهم امارات، روپیه هند و وون کره جنوبی ثابت باقی مانده است.

برهمین اساس، قیمت دلار مبادلاتی امروز 2458 تومان، یورو 3197 تومان، درهم 669 تومان و لیر ترکیه 1379 تومان نرخ‌گذاری شده است.

قیمت انواع ارز در مرکز مبادلات ارزی در روز چهارشنبه به شرح جدول ذیل است:

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قیمت ارز در بازار ایران و بانک مرکزی