اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افتتاح کامل خط 3 متروی تهران تا پایان سال


مدیرعامل شرکت مترو تهران از افتتاح همه ایستگاه های خط ۳ مترو تا پایان اسفند ۹۴ خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت مترو تهران از افتتاح همه ایستگاه های خط ۳ مترو تا پایان اسفند ۹۴ خبر داد.

هابیل درویشی مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: بر اساس جدول زمان بندی شده، قرار است هر ماه یک ایستگاه در خط ۳ افتتاح شود که در صورت تحقق این روند، تا پایان سال شاهد افتتاح کامل خط ۳ به طول ۳۷كیلومتر خواهیم بود که جنوب غربی تهران را به شمال شرقی آن متصل می کند.

وی افزود: همه خطوط مترو، بخش های توسعه ای دارند و خط ۳ هم سه خط توسعه ای از جنوب به سمت اسلام شهر، از شمال به سمت لواسانات و غرب به سمت تجریش دارد که مطالعه بخش سوم یعنی تا تجریش آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت مترو تهران افزود: با توجه به روند مطالعات این خط توسعه ای، به نظر می رسد عملیات اجرایی آن از اسفندماه امسال آغاز شود.

درویشی همچنین درباره آخرین وضعیت مترو مهرآباد گفت: مترو مهرآباد قطعا تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: ۱۰ درصد عملیات ساخت این خط مترو باقی است و یکی از ویژگی های این خط ایرانی سازی آن است.


ویدیو مرتبط :
سخنرانی رئیس جمهور در افتتاح خط 3 متروی تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان افتتاح کامل خط 3 متروی تهران


مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: خط 3 مترو تهران در عید سعید فطر به صورت کامل به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان: محسن نایبی مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران اظهار داشت: خط 3 متروی تهران در عید فطر به فاصله زمانی نه چندان زیادی به صورت کامل به بهره برداری می‌رسد، به صورتی که ایستگاه‌های بخش شمالی خط 3 پس از ماه مبارک رمضان با افتتاح این خط، کامل می‌شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به برنامه، پیش از این هر ماه یک ایستگاه از خط 3 مورد بهره برداری قرار می‌گرفت.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران در پایان در خصوص کارت‌های یکساله عنوان کرد:‌ شرکت بهره برداری مترو تهران وظیفه ثبت نام برای صدور کارت‌های یک ساله مترو را ندارد و این وظیفه بر عهده شهرداری است.