اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افتتاح نمایندگی مرکزی خدمات MG


نمایندگی مرکزی خدمات پس از فروش شرکت مدیا موتورز جهت ارائه سرویس های لازم به محصولات MG با حضور مدیر عامل و مدیران ارشد این شركت افتتاح شد.

خبرگزاری ایسنا: نمایندگی مرکزی خدمات پس از فروش شرکت مدیا موتورز جهت ارائه سرویس های لازم به محصولات MG با حضور مدیر عامل و مدیران ارشد این شركت افتتاح شد.

این نمایندگی در كیلومتر 9 جاده مخصوص كرج (خیابان نخ زرین) در فضایی به مساحت 2000 متر مربع و برای ارائه کلیه خدمات به مشتریان افتتاح شده است.



طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این مجموعه جهت ارائه سرویس های خود، از آخرین تکنولوژی های روز دنیا سود برده و به کلیه تجهیزات و امکانات لازم مجهز است.

این نمایندگی که به عنوان مرکز اصلی خدمات پس از فروش شركت مدیا موتورز است، این امكان را دارد تا روزانه به 50 دستگاه خودرو و از ساعت 8 تا 18 سرویس ارائه كند.


این گزارش حکایت از این موضوع دارد که کلیه خدمات تعمیرگاهی برای کلیه محصولات دارای گارانتی و بدون گارانتی در این نمایندگی ارائه می شود و هزینه های تعمیراتی و قیمت قطعات نیز بر اساس تعرفه های مشخص شده و مورد تایید سازمان حمایت از مصرف کننده از مشتریان اخذ می‌شود.

در نمایندگی مذکور سرویس های دوره ای و کلیه خدماتی که در دفترچه راهنمای مشتریان اعلام شده ارائه می‌شود.

 مطابق طرح های توسعه ای که برای توسعه شعب در نظر گرفته شده، طی چهار سال آینده شمار نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش این شرکت به 35 نمایندگی افزایش می یابد.

پس از این نمایندگی، نمایندگی شرق تهران نیز طی شش ماه آینده افتتاح خواهد شد.      


ویدیو مرتبط :
مراسم پیمان ایجنت و مرزبانان نمایندگی صالحی در روز افتتاح این نمایندگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افتتاح نمایندگی مازراتی توسط بابک زنجانی!



اخبار,اخبار سیاسی ,بابک زنجانی

 

اخبار سیاسی - افتتاح نمایندگی مازراتی توسط بابک زنجانی!

بابک زنجانی به تازگی و در حالی که در زندان اوین حضور دارد، یک نمایندگی اتومبیل مازراتی را در تهران افتتاح کرده است!

 نامه‌نیوز با انتشار این خبر نوشت: در این نمایندگی که گران‌ترین خودروهای ایران در آن به فروش می‌رسد، افراد مشهوری رفت و آمد می‌کنند که حضور علی دایی و کی‌روش در مراسم افتتاح این نمایشگاه در تهران هم جالب توجه است.

این موضوع در حالی اتفاق افتاده که باشگاه راه‌آهن با مالکیت بابک زنجانی، برای پرداخت هزینه‌های جاری خود نیز دچار مشکل است. 

اخبار سیاسی -  نامه‌نیوز