اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افتتاح نمایشگاه بین المللی مطبوعات


هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها با حضوروزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صاحب نظران رسانه ای داخلی و خارجی و نمایندگان۶۰۰ نشریه ، خبرگزاری و پایگاه اطلاع رسانی گشایش یافت.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها با حضوروزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صاحب نظران رسانه ای داخلی و خارجی و نمایندگان۶۰۰ نشریه ، خبرگزاری و پایگاه اطلاع رسانی گشایش یافت.

 این نمایشگاه که در فضایی به مساحت۹۰ هزار مترمربع برپا شده ازامروز تا دهم آبان پذیرای عموم علاقه مندان است.

درنمایشگاه هجدهم مطبوعات وخبرگزاری ها که با شعار«جهاد اقتصادی ، توسعه کیفی و تهذیب رسانه» برپا شده است علاوه بر غرفه های نمایشگاهی ،۱۲ نشست و کارگاه علمی آموزشی با موضوعات مختلف برگزار می شود که از آن جمله می توان به کارگاه های تیتر نویسی، احساس امنیت در رسانه و فضای مجازی، نقش مطبوعات در پیشبرد شاخص های جهاد اقتصادی و گزارش نویسی اشاره کرد.

همچنین نشست های تخصصی با موضوع رسانه های اجتماعی و انتخابات، چالش های روزنامه نگاری سایبری در ایران، نقش مطبوعات در مبارزه با فساد اقتصادی و رسانه و اسلام هراسی در مدت برگزاری نمایشگاه درسالن شبستان مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

امسال بیش از۵۰۰ عنوان کتاب حوزه رسانه و علوم ارتباطات در غرفه ای با نام «کتب رسانه» عرضه می شود و مراجعه کنندگان می توانند با تخفیف۲۰ تا ۳۰ درصدی این کتاب ها را خریداری کنند.

همچنین امسال نمایشگاه جانبی در سرای روزنامه نگاران ایران، برپا شده که درآن اولین های مطبوعات ایران که جلوه ای ازتاریخ مطبوعات کشور است به بازدید کنندگان معرفی می شود.

منبع: واحد مرکزی خبر



ویدیو مرتبط :
افتتاح و بازدید از غرفه های نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایشگاه مطبوعات افتتاح شد


بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری از صبح امروز (شنبه 17 آبان ماه) آغاز به کار کرد.

خبرگزاری ایسنا: بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری از صبح امروز (شنبه 17 آبان ماه) آغاز به کار کرد.

طبق آخرین آمار اعلام شده 440 رسانه برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد سهم خبرگزاری‌ها 20 رسانه‌ و موسسات مطبوعاتی و روزنامه‌ها به ترتیب 24 و 32 رسانه است.

همچنین 31 رسانه بین ‌المللی شامل 25 شبکه تلویزیونی‌، چهار خبرگزاری و پایگاه خبری ‌، یک شبکه رادیویی‌ و یک مجله درخواست خود را برای حضور در آیین افتتاحیه نمایشگاه ارائه کردند.

مراسم افتتاح رسمی این نمایشگاه ساعت 15 روز شنبه 17 آبان ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

نمایشگاه مطبوعات‌، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری از ساعت 9 تا 20 روز‌های 17 تا 23 آبان ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.