اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افاضلی پیشنهاد دستیاری وینگادا را رد کرد


مربی تیم فوتبال زیر 22 سال ایران می‌گوید پیشنهاد دستیاری نلو وینگادا گزینه سرمربیگری تیم امید را قبول نکرده است.

خبرگزاری مهر: مربی تیم فوتبال زیر 22 سال ایران می‌گوید پیشنهاد دستیاری نلو وینگادا گزینه سرمربیگری تیم امید را قبول نکرده است.

در خصوص احتمال همکاری‌اش با نلو وینگادا به عنوان مربی در تیم امید ایران با بیان مطلب فوق اظهار کرد: فدراسیون فوتبال به من لطف دارد. من چند جلسه با هادی آیت اللهی (نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال) در این خصوص برگزار کردم ولی فکر می‌کنم برای دستیاری در تیم امید آدم‌های جوان‌تر دیگری هستند که می‌توانند خودشان را با شرایط تطبیق بدهند.

وی افزود: من سال‌ها در بخش‌های مختلف تیم‌های ملی کار کرده‌ام. الان نیاز دارم که فضای کاری‌ام را تغییر بدهم و در جهت دیگری کار کنم. احساسم این است که چون فدراسیون روی من سرمایه گذاری کرده قصد دارد از من در تیم امید و در کنار وینگادا استفاده کند ولی قصد ندارم دستیار باشم چون برای دستیاری مناسب نیستم! آدم‌های زیادی هستند که می‌توانند به تیم ملی در این مقطع کمک کنند.

مربی موقت تیم فوتبال زیر 22 سال ایران تاکید کرد: با این حال من در کمیته فنی هستم و همیشه کمک می‌کنم. وقتی هیچ کس حاضر نشد تیم زیر 22 سال را تحویل بگیرد من این کار را کردم. پیش از این چند بار دیگر هم در شرایطی مشابه تیم‌هایی را تحویل گرفته بودم. در این سال‌ها نشان دادم که به عنوان یک سرباز در خدمت تیم‌های ملی هستم.

افاضلی در پایان درباره اینکه فدراسیون فوتبال از کدام مربیان در کنار نلو وینگادا در تیم امید استفاده خواهد کرد، گفت: فدراسیون گزینه‌های خودش را دارد ولی این 50 درصد کار است. 50 درصد دیگر مربوط به وینگادا و موافقت اوست. شاید وی قبول نکند با مربیان پیشنهادی فدراسیون کار کند.


ویدیو مرتبط :
معرفی وبینار پیشنهاد رد نشدنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهدوی‌کیا پیشنهاد دستیاری برانکو را رد کرد


کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پیشنهاد دستیاری سرمربی جدید این تیم را رد کرد.

خبرگزاری تسنیم: مهدی مهدوی‌کیا که به همراه علی کریمی و کریم باقری برای حضور روی نیمکت پرسپولیس در کنار برانکو ایوانکوویچ پیشنهاد شده‌اند، پیشنهاد دستیاری این مربی کروات را رد کرد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرده به دلیل اینکه قصد دارد در کلاس‌های مربیگری در آلمان حضور پیدا کند و این دوره هم طولانی مدت است، نمی‌تواند در پرسپولیس کار مربیگری کند. البته وی این موضوع را در جلسه‌ای که با محمدحسین نژادفلاح و حسین هدایتی داشت اعلام کرده بود اما بار دیگر تأکید کرد که نمی‌تواند همراه با برانکو به پرسپولیس بیاید.

با این حال به نظر می‌رسد شانس کریم باقری برای حضور روی نیمکت پرسپولیس در کنار برانکو ایوانکوویچ بیشتر باشد چراکه با توجه به اتفاقات تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ به نظر می‌رسد علی کریمی رابطه سردی با این مربی کروات داشته باشد.

بحث حضور وحید هاشمیان هم روی نیمکت پرسپولیس مطرح بود اما قبل از اینکه مسئله‌ای جدی شود چنین پروژه‌ای لغو شد. در حال حاضر قرار است مسئولان باشگاه پرسپولیس گزینه‌های خود را به برانکو معرفی کنند و در صورت موافقت این مربی کروات مذاکره با گزینه‌های نهایی صورت بگیرد.